معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

‌تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای فشار به کارگران باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد در نشست کمیسیون کارگری استان با اشاره به شرایط حساس کشور در حال حاضر به ویژه در حوزه اقتصادی، تاکید کرد: تحریم‌ها نباید بهانه‌ای برای فشار به جامعه کارگری باشد.

به گزارش یزدی نیوزکمیسیون کارگری استان به ریاست "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور "‌عباس حیدری" ‌مدیرکل دفتر امور سیاسی، ‌انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و اعضای این کمیسیون در استانداری یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست گفت: صیانت از حقوق کارگران در شرایط اقتصادی امروز مسئولیت مشترک کارفرمایان و دستگاه‌های ‌مرتبط است.
طالبی ادامه داد: در این شرایط نباید تحریم ها بهانه‌ای برای فشار به کارگران و جامعه کارگری باشد همانگونه که بخشی از مشکلات کارگری ناشی از سوء مدیریت برخی واحدهای اقتصادی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها مسئولیت دار‌ند با حساسیت بیشتر مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را رصد و عمده تمرکز خود را بر پیشگیری از وقوع مسائل کارگری متمرکز کنند.
طالبی در خصوص صدمه های بدنی که در محیط های کار اتفاق می‌افتد، ‌گفت: لازم است دستگاه‌های مسئول با ‌جدیت این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و با واحدهای متخلف که در امر آموزش کارگران و یا توجه به الزامات ایمنی کار کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی لازم ‌انجام شود.
گفتنی است در این نشست اعضای کمیسیون کارگری استان به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل و رفع مشکلات جامعه کارگری استان پرداختند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..