با حضور استاندار یزد؛

گردهمایی خانواده رسانه های استان برگزار شد

‌گردهمایی خانواده های رسانه های استان با حضور استاندار یزد و معاونان استاندار در باغ تاریخی صدری شهرستان تفت برگزار و در این مراسم از ده زوج خبرنگار استان تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوزمراسم گردهمایی خانواده ‌های رسانه های استان یزد با حضور"محمود زمانی قمی" استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار‌، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل حوزه استاندار، ‌مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، تعدادی از مدیران، ‌اهالی رسانه و خانواده‌های آنها در باغ تاریخی صدری تفت برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تبریک ‌مناسبت روز خبرنگار به اهالی رسانه های استان، از فعالیت خبرنگاران که در راه نشر آگاهی و اطلاع رسانی قدم برمی‌دارند تقدیر کرد.
"محمدعلی طالبی" با بیان اینکه رسالت خبرنگاری رسالت بسیار سنگین و طاقت فرسایی است، گفت: از فرصت حضور خانواده های ‌خبرنگاران در این مراسم، استفاده می کنم و این روز را به این عزیزان تبریک می گویم ‌زیرا اگر موفقیتی را در عرصه رسانه‌ای استان شاهد هستیم مرهون محیط خانواده و همراهی خانواده‌های خبرنگاران با این عزیزان است که این فضا را فراهم کرده‌اند تا آنها بتوانند به راحتی و با فراغ بال در صحنه رسانه‌های مجازی و مکتوب برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه قدم بردارند.
طالبی اظهار امیدواری کرد: ما مسئولان دولت در استان نیز بتوانیم در کنار خبرنگاران در جهت نشر آگاهی، تنویر افکار عمومی، انعکاس هر چه بهتر خدمات به مردم، در جهت انعکاس هرچه ‌مناسب تر نظرات و دیدگاه های مردم به مسئولان و حتی نقد سازنده از عملکرد مسئولان، مدیران و دستگاه های مختلف موفق باشیم و فضای خوب و تعامل سازنده ای را بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و رسانه‌ها شاهد باشیم.
 
 
استفاده از ظرفیت رسانه ها برای رسیدن به توسعه پایدار
 
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این مراسم گفت: همه مسئولان و مدیران در هر مسئولیت و مقامی که هستند باید رسانه‌ها را به رسمیت بشناسند و از ظرفیت آنها برای رسیدن به توسعه پایدار استفاده کنند.
"مجید جوادیان زاده" ادامه داد: در حال حاضر طبق آمار سامانه جامع رسانه های کشور استان ‌یزد دارای ۱۶۰ مجوز رسانه است که از این تعداد ۱۱۶ مجوز متعلق به نشریات چاپی و مکتوب، ۲۸ مجوز متعلق به رسانه های برخط ‌شامل خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و ۱۶ مجوز مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
گفتنی است اجرای برنامه های شاد و متنوع، اجرای زنده موسیقی سنتی و تجلیل از ده زوج خبرنگار استان از جمله برنامه های گردهمایی خانواده رسانه های استان بود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..