پلیس فرودگاه یزد چک‌های میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

رییس پلیس فرودگاه استان از بازگرداندن کیف دستی حاوی چندین فقره چک به مبلغ چهار میلیارد و 950 میلیون ریال توسط یکی از کارکنان پلیس فرودگاه یزد به صاحبش خبر داد .

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ«محمد رمرودی» اظهار کرد: یکی از کارکنان پلیس فرودگاه «شهید صدوقی» یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل مسافران پروازهای داخلی، یک عدد کیف دستی را در سالن انتظار پرواز پیدا کرد .

 
وی افزود: مامور پلیس فرودگاه، سروان «محمدحسین کارگر» متوجه شد که این کیف حاوی ۹ فقره چک است که بلافاصله و بدون هیچ چشم داشتی تلاش برای یافتن صاحب کیف را آغاز کرد .
 
رییس پلیس فرودگاه یزد با اشاره به شناسایی صاحب کیف دستی، گفت: تمامی محتویات این کیف که شامل؛ ۹ فقره چک بانکی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، کارت شناسایی و مدارک هویتی بود به صاحبش تحویل داده شد .
 
سرهنگ رمرودی صحت و امانتداری پلیس را مصداق بارز ترویج فرهنگ صداقت در جامعه برشمرد و گفت: شهروندان هنگام سفر، اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کرده و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند .
 
کشف گاوهای قاچاق در بافق
 
سرهنگ «محمد کمالی» تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای مبارزه با قاچاق دام، ضمن گشت زنی مستمر، یک دستگاه کامیون حامل احشام را مشاهده و آن را متوقف کردند.
 
وی افزود: مأموران با بررسی های لازم متوجه شدند که احشام به صورت قاچاق حمل می‌شوند و فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی هستند که در این خصوص، خودرو توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
سرهنگ کمالی با اشاره به کشف ۲۲ رأس گاو قاچاق از این خودرو، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی دام‌ها را دو میلیارد ریال برآورد کردند.
 
این مقام مسئول در پایان ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص و معرفی وی به مقامات قانونی، ادامه داد: محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد. 
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..