مدیرحوزه علمیه یزد:

قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان این‌که آمریکا از توطئه‌هایش در ایران سودی نمی‌برد،‌گفت: قوه قضائیه باید برای جلوگیری از گسترش فساد اداری با مفسدان اقتصادی و اداری قاطعانه برخورد کند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین «محمد شمس» با اشاره به وضعیت امروز حاکم بر کشور، اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده است .

 
وی افزود: دشمنان ملت ایران از مدتها قبل در جهت به نابودی کشاندن نظام اسلامی توطئه‌های بسیاری را طرح ریزی کردند که به لطف خداوند متعال و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت مثال زدنی مردم ایران همه اینها خنثی شد و آنها هیچ سودی از این همه ترفندهای شوم خود نبردند .
 
مدیر حوزه علمیه یزد،گفت: از این رو پس از شکست دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا جنگ اقتصادی را با ایران آغاز کرد و با اعمال تحریم های سنگین بر این فکر است که در بین مردم و مسئولان فاصله بینداز و به نوعی با ایجاد فشارهای اقتصادی و سخت کردن شرایط زندگی برای مردم، اغتشاشاتی را در کشور راه انداخته و از این آب گل آلود ماهی بگیرد .
 
حجت الاسلام شمس در ادامه با بیان این‌که ملت جمهوری اسلامی هیچگاه این انقلابی را که به سختی به دست آورده‌اند را به راحتی رها نمی‌کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردی ارزشمند و با اهمیت برای ملت ایران است و همانگونه که مردم بصیر ایران اسلامی در این چهل سال در مقابل توطئه‌های دشمنان بالاخص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ایستاده اند، بازهم آنها را شکست خواهند داد و در مقابل خواسته‌های آنها سرخم نخواهند کرد .
 
این مقام مسئول به واکنش علما و مراجع تقلید در خصوص گرانی‌های اخیر و شرایط سخت کنونی اشاره کرد و گفت: روحانیت و علما در طول تاریخ زبان مردم بوده، هستند و خواهند بود و همیشه سعی در بیان واقعیت ها دارند .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه متاسفانه در کشور شاهد تخلفات بسیار هستیم که سبب ایجاد بی اعتمادی مردم به مسئولان و نظام شده که لزوم بررسی این امر و برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را می‌طلبد .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..