دانش‌یزدی تأکید کرد:

لزوم تبیین کارآمدی بانوان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با بیان این‌که تبیین دستاوردهای انقلاب ضروری است،گفت: بیان دستاوردها و کارآمدی بانوان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«فاطمه دانش یزدی» در جلسه با مشاوران فرماندار در امور بانوان، اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی به ویژه در حوزه بانوان و تاثیر زنان در دفاع مقدس و جایگاه زنان شهیده در استان و بیان راهبردها که مستلزم برنامه‌ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان‌هاست، می‌باشد .

 
وی بر استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های خصوصی و جوامع مردم نهاد می‌تواند در شناسائی توانمندی بانوان و استفاده آن در تقویت و تحکیم نظام اداری و سیاست دولت کمک موثری باشد .
 
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد،‌گفت: سازمان‌های مردم نهاد به دلیل استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توانند در شناسایی آسیب‌ها و همچنین ارائه راه حل‌های کاربردی به یاری مسئولان و متولیان امر آمده و در ریشه‌یابی علل و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این آسیب‌ها پیشگام باشند .
 
دانش در پایان سخنان خود از اجرای طرح تاب‌آوری در استان یزد به عنوان یکی از ۱۳ استان پایلوت کشور به عنوان یکی از طرح‌های موفق برگزار شده نام برد و خاطرنشان کرد: با توجه به بازتاب و بازخورد بسیار خوبی که این طرح داشته است، امسال نیز به صورت کشوری اجرا می‌شود .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..