سردار میرحیدری:

نظر مقام معظم رهبری ملاک فعالیت‌های فرماندهی انتظامی یزد است

فرمانده ‌انتظامی استان یزد با اشاره به این‌که فعالیت‌های نیروی انتظامی یزد بر مبنای نظر مقام معظم رهبری انجام می‌شود، گفت: «ترویج روحیه ایثارگری» و «استقرار تفکر بسیجی» در دستور کار نیروی انتظامی یزد است .

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» در شورای فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد نیروی انتظامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در چند مرحله مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ ارزش انقلاب اسلامی عنوان می‌کنند که این بار بسیار سنگین و مقدسی بر دوش همکارانمان است .

 
وی با بیان این‌که مهمترین برنامه‌ای که در نظر داریم، ارتقا سطح معنوی و اعتقادی مجموعه اعتقادی استان است، افزود: به حدی که بتوانیم در ارتباط با ترویج روحیه ایثارگری و استقرار تفکر بسیجی در مجموعه انتظامی استان یک نظام اخلاقی را حاکم کنیم که آنگونه که شایسته نیروی انتظامی و در تراز پلیس اسلامی و مد نظر رهبر معظم انقلاب است به آن دست یابیم .
 
فرمانده انتظامی استان یزد ارتقا سطح دانش تخصصی نیروهای انتظامی استان یزد را از دیگر برنامه‌های مدیریت جدید عنوان کرد و گفت: به این شکل که هم بار انتظامی کمتری بر جامعه تحمیل شود و هم مأموریت‌های اضافی و طاقت فرسایی که سبب ایجاد خلل در همکارانمان است را کاهش و بیشتر از بُعد علمی مأموریت‌های پلیس‌های تخصصی را با آشنایی بیشتر با فنون جدید و با تطبیق با مسائل دینی دنبال کنیم .
 
سردارمیرحیدری اولویت سوم را مهار جرائم برشمرد و گفت: حقوق مردم عزیزمان که در سایه پرچم نظامی اسلامی که انتظار دارند یک شرایط امنیتی مطلوبی حاکم باشد، ان‌شاءالله با همدلی با سایر دستگاه‌های امنیتی شاهد بهبود وضعیت امنیت در استان باشیم .
 
این مقام مسئول مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رفع دغدغه‌های مردم در استان در ارتباط با آلودگی‌های موجود را از اولویت‌های بحث مهار جرائم عنوان و مطرح کرد: با توجه به شرایط خاص استان به عنوان گلوگاه ورودی به استان‌های مرکزی و شمالی سعی داریم با جدیت کامل در همه سطوح فعالیت‌های خود را در جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر دنبال می‌کنیم .
 
وی تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا، مبارزه با قاچاق انسان و همچنین توجه به امر معیشت و رفاه کارکنان و خانواده‌هایشان را در زمان مدیریت خود در نیروی انتظامی استان یزد مد نظر قرار دادم .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..