مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مطرح کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در نشست با مشاوران فرماندار در امور بانوان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی امری ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«فاطمه دانش یزدی» مدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری  در جلسه با مشاوران فرماندار در امور بانوان، بیان کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی به ویژه در حوزه بانوان و تاثیر زنان در دفاع مقدس و جایگاه زنان شهیده در استان و بیان راهبردها که مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان هاست، می باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی تأکید کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت های خصوصی و جوامع مردم نهاد می تواند در شناسائی توانمندی بانوان و استفاده آن در تقویت و تحکیم نظام اداری و سیاست دولت کمک موثری باشد.
وی افزود: سازمان های مردم نهاد به دلیل استفاده از ظرفیت های مردمی می توانند در شناسایی آسیب ها و همچنین ارائه راه حل های کاربردی به یاری مسئولان و متولیان امر آمده و در ریشه یابی علل و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله با این آسیب ها پیشگام باشند.
دانش در پایان سخنان خود از اجرای طرح تاب آوری در استان یزد به عنوان یکی از ۱۳ استان پایلوت کشور به عنوان یکی از طرح های موفق برگزار شده نام برد و خاطرنشان کرد: با توجه به بازتاب و بازخورد بسیار خوبی که این طرح داشته است، امسال نیز به صورت کشوری اجرا می شود.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..