استاندار یزد بر تسریع در گاز رسانی به خرانق تاکید کرد

استاندار یزد در جمع مردم بخش خرانق شهرستان اردکان بر تسریع در گاز رسانی به این منطقه تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز"‌محمود زمانی قمی" در نشستی با مردم بخش خرانق اردکان که "‌محمدرضا تابش" ‌نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، ‌"‌محمود زارع رشکوئیه" ‌مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و ‌"‌هادی مقیمی" ‌فرماندار اردکان نیز حضور داشتند، ‌گفت: بخش خرانق یکی از با استعدادترین بخش های کشور ‌و استان یزد می باشد که متاسفانه از لحاظ گاز رسانی محروم واقع شده است.

استاندار یزد ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ‌از سوی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان و بخشدار این منطقه، گاز رسانی توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد.
وی افزود: با وجود معادن استراتژیک و نیز ایستادگی و همت مردان و زنان این سرزمین، دور از انصاف است که ما از کنار این همه بردباری و حوصله ماندن و جنگیدن با شرایط و اقلیم نامناسب عبور کنیم.
زمانی قمی خاطرنشان کرد: گاز رسانی به بخش خرانق توسط دولت و معادن باید انجام شود.
وی ادامه داد: موضوع دیگر، دو بانده کردن محور یزد – طبس است که توسط نماینده مردم اردکان و دیگر مسئولان شهرستان پیگیری هایی در این رابطه صورت گرفته و قول تامین اعتبار و تسریع این طرح توسط وزارت راه داده شده است.
استاندار یزد به امکانات محدود کشور و دولت در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: لازم است رو در رو و با ملاقات مردم و شنیدن حرف های آنها صداقت خود را نشان دهیم و مردم قطعا آن بخش هایی که توان و امکانات نداریم از ما خواهند پذیرفت.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..