مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن بزرگ ازدواج در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در نشستی خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته ازدواج اظهار داشت: به مناسبت هفته ازدواج قرار است جشن بزرگ ازدواج در روز ۲۲ تیرماه در سالن شهید صدوقی برگزار شود.

 
وی عنوان کرد: تجلیل از زوج‌های موفق، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند، تجلیل از خادمان ازدواج و … از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشن در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری نمایشگاه جهیزیه ایرانی به مناسبت هفته ازدواج خبر داد و گفت: در مورد زمان دقیق و محل برگزاری این نمایشگاه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
 
وی یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین و جوانان در آستانه ازدواج نیز از برنامه هایی است که به مناسبت هفته ازدواج تدارک دیده شده است.
 
شریعتی با اشاره به اینکه برخی دیدگاه‌ها در مورد جهیزیه و … آغاز زندگی را برای زوج‌های جوان دشوار کرده است، افزود: معتقدیم در این راستا باید با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد، به زوج‌ها و خانواده‌ها مشاوره ارائه شود.
 
وی، برگزاری پاتوق‌های فرهنگی در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها را نیز یکی دیگر از اقداماتی برشمرد که در طول هفته ازدواج برگزار خواهد شد.
 
شریعتی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری گروه‌های دانشجویی و ورزشی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و کاهش طلاق اجرا می‌شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد: در کنار ترویج فرهنگ ازدواج باید برخی اقدامات از جمله رفع مشکل مسکن جوانان، زمینه سازی برای کاهش هزینه ها و … نیز انجام شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..