ضرورت تسریع در اجرای طرح های گازرسانی و تکمیل پروژه جاده منشاد زردین شهرستان مهریز

در دیدار مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با فرماندار، بخشدار و دهیاران بخش مرکزی مهریز بر ادامه اجرای پروژه جاده منشاد به زردین وتامین آب آشامیدنی روستاها تاکید شد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری در این نشست خدمات رسانی به روستاها را یکی از وظایف مسئولان دانست و گفت: با توجه به وضعیت بحرانی آب مهم ترین وظیفه دهیاران، آبرسانی به روستاهاست تا مردم دچار کمبود آب آشامیدنی نشوند.

«محمود زارع رشکوئیه» ادامه داد: خوشبختانه طرح‌های گازرسانی و احداث جاده منشاد به زردین در حال پیشروی است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح جاده منشاد زردین باشیم.
زارع افزود: با راه اندازی این جاده فاصله مناطق پشت کوه به منشاد نزدیک‌تر می‌شود و توسعه و رونق اقتصادی منشاد را به دنبال خواهد داشت.
«سیدمحمد رستگاری» فرماندار شهرستان مهریز نیز در این نشست دهیاران را نماینده دولت در روستاها دانست و با بیان اینکه دهیاران می توانند با برنامه ریزی دقیق به عمران و آبادانی روستاها بپردازند؛ بر ادامه پروژه جاده منشاد زردین و تامین آب آشامیدنی منطقه منشاد تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه این نشست بخشدارمرکزی شهرستان مهریز و دهیاران به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در روستاها پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به روستاها شدند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..