امام جمعه ابرکوه:

دولت برای زدودن روحیه یأس و ناامیدی از جامعه تلاش کند

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی و بی‌ثباتی بازار روحیه یأس و نا امیدی را در جامعه ایجاد کرده است،‌ گفت: دولت باید برای زدودن یأس از جامعه تلاش کند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اظهار داشت: این همه نوسان و بی‌ثباتی در قیمت‌ها قابل توجیه نیست.

وی بیان کرد: در طول چند ماه اخیر نوسان شوک‌آور قیمت ارز، سکه، لوازم ‌خانگی و بسیاری از اقلام دیگر، سبب آزردگی خاطر مردم و نگرانی عمومی در جامعه شده است.

حسینی عنوان کرد: مردم از دولت و تیم اقتصادی دولت انتظار دارند این شرایط را مهار کنند و شرایط را به قبل باز گردانند زیرا نمی توان پذیرفت که همه این مسائل نشأت گرفته از بحث تحریم است و بسیاری از این مسائل به بی‌کفایتی برخی مسئولان، عدم نظارت صحیح در بازار و سوء استفاده‌ عده‌ای فرصت طلب مربوط است.

وی تاکید کرد: تغییر رئیس بانک مرکزی، استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و … کافی نیست و دولت باید با استفاده از نیروهای کاردان و دلسوز، آینده ای نویدبخش برای مردم ایران رقم بزند و روحیه یأس و نا امیدی را از جامعه بزداید.

امام ‌جمعه ابرکوه از مردم نیز خواست تا در شرایط صبوری خود را حفظ کرده و به دولت برای ساماندهی امور کمک کنند و تلاش کنند تا مانند همیشه توطئه‌های دشمن در راستای ناکارآمد جلوه دادن نظام را نقش برآب کنند.

وی با اشاره به اینکه فضا در برخی شهرها ملتهب است،‌ تصریح کرد: مردم باید با صبوری خود این التهاب را خنثی کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: دولتمردان از تمام ظرفیت‌های کشور به درستی استفاده نکرده‌اند و به همین دلیل نیز نتوانسته اند از عهده کنترل و مدیریت فشارهای مالی برآیند و از پیچ ‌و خم‌های سخت عبور کنند.

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امضای فرمان تحریم از سوی رئیس‌ جمهور سلطه‌ طلب آمریکا بیان کرد: ترامپ مرحله جدیدی از ستیزه‌جویی خود علیه ملت ایران را آغاز کرد اما به لطف خدا با مواضع گروه ۱+۴ و تأکید اروپایی‌ها به پایبندی و حمایت از برجام، به نظر می‌رسد که تیر آمریکا کمانه کرده و به خودش برگردد.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..