تا پایان سال جاری؛

تحولی بزرگ در حوزه درمان بافق

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد :تا اواخر سال جاری حوزه درمان بافق شاهد یک جهش خواهد بود.

به گزارش یزدی نیوز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در  نشست بررسی مشکلات درمانی شهرستان بافق  با اشاره به توسعه حوزه درمان بافق به اقدامات در حال انجام این حوزه اشاره کرد و گفت:بیمارستان جدید بافق پیشرفت فیزیکی خوبی ندارد  و پیمانکار این پروژه باید به صورت فعال کار را به اتمام برساند. 

 نوری شادکام با اشاره به احداث ساختمان رادیولوژی بیمارستان افزود:احداث این ساختمان به اتمام رسیده و با نصب تجهیزات این ساختمان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی بهره برداری بخش زنان و زایمان بیمارستان ولی عصر(عج)را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری عنوان کرد و گفت:راه اندازی بخش فیزیوتراپی،اتاق LDR و بخش اتاق های زیرنظر از دیگر پروژه های آماده بهره برداری است.
 
وی افزود: کلینیک بیمارستان نیز تکمیل شده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در رابطه با تامین پزشک متخصص در شهرستان افزود:اکنون ۲۰نفر متخصص و فوق تخصص در شهرستان مشغول فعالیت هستند که متخصص گوارش و فوق تخصص کلیه به ظرفیت  شهرستان افزوده می شود.
نوری از تامین متخصص رادیولوژی تا آبان ماه جاری خبرداد و افزود:بعضی از متخصصان دیگر مانند اطفال،بیهوشی،ارتوپدی،پوست و گوش و حلق و بینی به صورت پاره وقت و یا تمام وقت تامین می شود.
وی در رابطه با بحث تجهیزات بیمارستان افزود:در حوزه تجهیزات پزشکی مشکل زیادی نداریم و قرار شده که برای خرید دستگاه اکوکاردیو گرافی و کولونوسکوپی تامین اعتبار شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت:دستگاه MRIنیاز به اخذ مجوز دارد که در صورت حل مجوز اقدامات دیگر ان از جمله بودجه انجام می شود.
رفع کمبودهای موجود در کادر درمانی و نیروهای پرستاری از دیگر مباحثی بود که نوری در این نشست به آن اشاره کرد.
بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) و بیمارستان جدید و بازدید از اورژانس و دیدار با امام جمعه بافق از دیگر برنامه های معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در این شهرستان بود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..