رییس بیمارستان مهریز:

خبرنگاران از موثرترین عوامل ارتقاء ارائه خدمت به مردم هستند

رییس بیمارستان مهریز گفت: خبرنگاران با معرفی و مطالبه نیازها و خواسته‌های مردم از مسئولان می‌توانند از موثرترین عوامل ارتقاء ارائه خدمت به مردم باشند.

به گزارش یزدی نیوز «سیدرسول محسن زاده» در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در بیمارستان مهریز برگزار شد،  ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران، به نقش خبرنگار در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با معرفی و مطالبه نیازها و خواسته‌های مردم از مسئولان می‌توانند از موثرترین عوامل ارتقاء ارائه خدمت به مردم باشند.

 
وی با اشاره به این که این بیمارستان در بسیاری از موارد درمانی و خدمات دهی به مردم در سطح استان نمونه است، ادامه داد: خیلی از مردم با خدمات دهی متنوع این مرکز درمانی آشنایی ندارند و خبرنگاران با اطلاع رسانی و تهیه گزارش‌های مناسب و به موقع می‌توانند مردم را با این خدمات آشنا کنند .
 
وی گفت: در حال حاضر تعداد ۴۶ پزشک عمومی ، متخصص و فوق تخصص با این مجموعه همکاری دارند که این تعداد و کیفیت بالای خدمات‌دهی این پزشکان باعث شده است تا مردم بیش از گذشته از خدمات دهی این بیمارستان استفاده کنند .
 
رییس بیمارستان مهریز با اشاره به این که یکی از نیازهای مهم این مجموعه خریداری و راه اندازی بخش سی تی اسکن است، گفت: خوشبختانه با کمک دولت و همت خیرین بزرگوار موفق به خریداری جدیدترین و به روزترین دستگاه سی تی اسکن در سطح استان شده‌ایم و در چندماه آینده شاهد بهره‌برداری از این بخش خواهیم بود.
 
وی تکمیل طرح توسعه را از مهمترین اولویت‌های بیمارستان دانست و افزود: برای تکمیل این طرح به مبلغ بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز است که با بهره برداری از آن، تعداد تخت های این بیمارستان به ۲۵۰ عدد خواهد رسید.
 
محسن زاده با اشاره به این که طرح توسعه بیمارستان با پیشرفت حدود ۶۰ درصد در حال ساخت است، ادامه داد : این طرح با هشت هزار مترمربع در ۴ طبقه در حال ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: آمادگی داریم هر بخش و حتی اتاق کوچکی که توسط خیرین بزرگوار در طرح توسعه ساخته می‌شود را به نام همان خیر، افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.
 
محسن زاده ضمن قدردانی از خیرینی که اخیراً در ساخت طرح‌های خیری دیالیز و آزمایشگاه این بیمارستان در حال همکاری هستند، ادامه داد: ساخت ساختمان‌های خیری دیالیز و آزمایشگاه بیمارستان به سرعت در حال انجام است و در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح‌ها نیز خواهیم بود .
 
رییس بیمارستان مهریز یکی از مطالبات مردم شهرستان را جذب نیروی بومی دانست و عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته این موضوع بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گذاشته شده است و متاسفانه بیمارستان‌ها مجوزی برای تامین نیروی مورد نیاز ندارند.
 
همچنین دکتر «محمدرضا قاسمی راد» سرپرست بیمارستان مهریز نیز با تبریک روز خبرنگار به خواسته ‎‎ های مردم از مجموعه بیمارستان اشاره کرد و افزود: بدون شک خیلی از این خواسته‌ها بجا و درست است و بیمارستان مهریز نیز با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و مدیریت مجموعه توانسته است این خواسته‌ها را تا حد امکان و قابل قبول برآورده سازد .
 
وی خدمت‌رسانی باکیفیت به مردم را از مهمترین رسالت بیمارستان دانست و بیان کرد:  خوشبختانه مردم این شهرستان رضایت کافی از پزشکان و پرسنل این بیمارستان را دارند که این نشان از خدمات دهی مناسب و در خور مردم این شهرستان است.
 
قاسمی‌راد با اشاره به این که فراهم آوردن امکانات و تجهیزات کافی لازمه جذب پزشکان است، افزود: خوشبختانه این بیمارستان با کمک دولت و خیرین بزرگوار در تامین تجهیزات مورد نیاز موفق بوده و با کمبود برخی تجهیزات نیز روبرو است که امیدواریم با پیگیری‌هایی که در حال انجام است این تجهیزات را نیز برای بیمارستان فراهم آوریم.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..