وزیر کشور وارد استان یزد شد

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور صبح روز پنجشنبه ١٨ مردادماه وارد استان یزد شد و در فرودگاه آیت الله شهید صدوقی(‌ره) مورد استقبال ‌"‌محمود زمانی قمی" ‌استاندار یزد ‌و معاونان استاندار قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزوزیر کشور در ‌ابتدای ورود به استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یک روزه خود به این استان، ‌گفت: با توجه به سفرهای یک روزه ای که به استانها می روم امروز توفیق شد که در جمع مردم خوب ‌دارالعباده استان یزد باشیم که بر همین اساس مسائل اقتصادی، اجتماعی‌،‌ سیاسی و امنیتی استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رحمانی فضلی افزود: جلسه ستاد ‌راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضور تمامی مسئولان و دست اندرکاران اقتصادی برگزار می شود، روند پیشرفت کارها بررسی و مسائل و مشکلات پیش رو جمع بندی ‌شده و برای اطلاع رئیس جمهور ارائه خواهیم کرد.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی ما در وزارت کشور حفظ امنیت است، تصریح کرد: امروز جلسه شورای تامین ‌نیز با حضور مسئولان استانی برگزار و مسائل امنیت استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است وزیر کشور در سفر یک روزه به یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و شورای تامین استان شرکت می کند.
دیدار با "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه ‌در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه های سفر رحمانی فضلی به یزد است.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..