استاندار یزد:

کشور اکنون به اتحاد و همدلی دوران پیروزی انقلاب نیاز دارد

استاندار یزد گفت: کشور ما اکنون در شرایطی است که برای پیروزی در برابر دشمنان، به اتحاد و همدلی دوران پیروزی انقلاب نیاز دارد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی‌قمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد که با حضور سردار اشتری فرمانده کل ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور ما اکنون در شرایط حساسی قرار گرفته است، اظهار داشت: امروز برای صیانت از انقلاب اسلامی به اخلاص، تلاش، مجاهدت و ایثارگری دوران پیروزی انقلاب نیاز داریم.

 
وی با اشاره به خاطرات و وقایع دوران پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: اگر خواهان دوام و قوام نظام اسلامی هستیم لازم است همان عناصری که در زمان تاسیس به وجودشان احساس نیاز شد، امروز نقش خود را به درستی ایفا کنند.
 
استاندار یزد عنوان کرد: در روزهایی که همه مردم ایران تلاش می‌کردند استبداد داخلی و استثمار خارجی را به‌ زانو درآورند و نظام جمهوری اسلامی را در کشورشان مستقر کنند، پیروی از رهبر نهضت و اتحاد و همدلی کارسازترین اقدام بود و امروز نیز اتحاد و پیروزی از رهبری مهمترین اقدام است.
 
زمانی قمی تصریح کرد: یکدلی، وحدت و دوستی همچنین پیروی از عنصر راهبر و نظم‌ دهنده نظام و نهضت، همه تلاش خالصانه بود برای یک‌ هدف که همان تحقق اهداف بزرگ انقلاب بود.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما در صدد به راه انداختن جنگ اقتصادی هستند، یادآور شد: رئیس جمهور کم‌خرد آمریکا گمان می‌کرد بعد از حوادث دی‌ماه با خروج از برجام، جمع زیادی از ایرانی‌ها عزا می‌گیرند و به خیابان‌ها می‌آیند اما دیدند که واکنش ایرانی‌ها چیز دیگری بود.
 
زمانی قمی تصریح کرد: دستگاه حاکمیت آمریکا برای گفتگو و مذاکره تقریباً التماس می‌کند و برای تمام پیش‌بینی‌های آمریکا به نتیجه نرسیدند و ملت ایران و همه دست‌اندرکاران پاسخ دیگری دادند و چنانچه ما تصمیم بگیریم که باهم باشیم و کشور را به‌خوبی اداره کنیم و از عهده حل مشکلات با توکل به خدا برآییم، خداوند کمک می‌کند و انتهای خط و انتهای کار، تسلیم شدن آمریکا در مقابل عظمت ایران و انقلاب اسلامی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های نیروی انتظامی را بسیار گسترده و ارزنده خواند و افزود: هیچ ارگانی به اندازه نیروی انتظامی در ماموریت های خود تنوع ندارد به نحوی که تقریبا همه مردم در سنین مختلف نیازمند خدمات نیروی انتظامی هستند.
 
 در این مراسم از تلاش‌های سردار ایرج کاکاوند تجلیل و سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..