فرمانده ناجا:

پلیس اجازه خدشه به امنیت کشور را نمی‌دهد/ صف مردم از دیگران جداست

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس صف مردم را از صف افرادی که به دنبال منافع شخصی خویش هستند جدا می داند و اجازه خدشه به امنیت کشور و انقلاب را به کسی نخواهد داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار حسین اشتری، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به نقش و اثرگذاری استان یزد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: هوشمندی و تدین مردم یزد آنها را در برابر توطئه دشمنان صیانت کرده است.

 
وی عنوان کرد: یزدی‌ها مردمانی قناعت پیشه، صبور و نجیب هستند و چنین مردمی شایسته امنیت، آرامش و بهترین نوع خدمات هستند.
 
فرمانده ناجا با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب استان یزد، بیان کرد: در کنار تمام این ویژگی‌های خوب و منحصر به‌فرد، برخی مسائل نیز در یزد تهدید به شمار می‌رود که این تهدیدها بیشتر به واسطه موقعیت جغرافیایی این استان، بر آن حاکم شده است.
 
اشتری، قاچاق کالا و موادمخدر را از مهمترین این تهدیدها برشمرد و یادآور شد: نیاز است پلیس قاطعیت لازم در این زمینه در سطح استان داشته باشد و با جدیت و هوشیاری تمام، در برابر این پدیده شوم بایستد و در مقابل متخلفان چه در حوزه موادمخدر و چه در حوزه کالا، هیچ مماشاتی نداشته باشد.
 
فرمانده نیروی انتظامی همچنین حضور اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانستانی را نیز یکی از ویژگی‌های استان یزد دانست و افزود: لازم است در زمینه ساماندهی اتباع خارجی تدابیر ویژه ای در استان یزد اندیشیده شود.
 
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم هایی که دشمنان قسم خورده نظام بر کشور ما حاکم کرده اند، افزود: در شرایطی قرار گرفته ایم که لازم است آمادگی خود را به هر نحو ممکن حفظ کنیم و روی پای خود بایستیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
 
وی تصریح کرد: این تحریم‌ها تازگی ندارد و به طور قطع اگر به فرمایشات رهبری عمل کنیم، خیر و برکاتی برای ما به دنبال خواهد داشت.
 
اشتری خاطرنشان کرد: در هر حال نباید این نکته را از نظر دور داشت که دشمن ما دشمنی قسم خورده است و همه توان خود را برای وارد کردن ضربه به کار گرفته و از ظرفیت شبکه های اجتماعی به خوبی بهره مند است و از آن به عنوان یک فرصت برای تحرکات علیه انقلاب و نظام اسلامی استفاده می کند.
 
وی افزود: خوشبختانه این تحرکات به دلیل هوشیاری بالای مردم و نیروهای نظامی و انتظامی خنثی شده و بعد از این نیز خواهد شد ضمن اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
 
اشتری تاکید کرد: پلیس به طور قطع صف مردم را از افرادی که به دنبال تامین منافع شخصی خود به وسیله ناامن کردن فضا هستند جدا می‌کند و اجازه نخواهد داد کسی به انقلاب و امنیت کشور خدشه وارد کند.
 
 در این مراسم از تلاش های سردار ایرج کاکاوند تجلیل و سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..