فرمانده سابق نیروی انتظامی استان یزد:

ارتقاء امنیت در استان یزد/کشفیات موادمخدر ۱۰۰ درصد افزایش یافت

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان یزد از افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات موادمخدر در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار ایرج کاکاوند در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان یزد که با حضور فرمانده کل نیروی انتظامی برگزار شد، با ارائه آماری در زمینه جرائم استان یزد اظهار داشت: در استان یزد با همکاری خوب رسانه ها و مردم، شاهد ارتقاء امنیت بوده ایم.

 
وی با اشاره به دغدغه هایی که مردم استان یزد با مشاهده برخی جرائم در سایر استان‌ها داشتند، افزود: اقداماتی برای پیشگیری از جرائم خشن انجام شد و موفق به مهار سرقت‌های خشن، سرقت‌های به عنف، سرقت‌های سریالی در منازل، زورگیری‌ها، آدم‌ربایی در بحث قاچاق مواد مخدر و … شدیم.
 
کاکاوند ادامه داد: میزان سرقت‌های مهم در استان یزد ۳۹ درصد کاهش داشته ضمن اینکه در بحث سرقت به عنف ۷۱ درصد، تجاوز به عنف ۶۵ درصد، سرقت‌های منزل ۳۸ درصد و زورگیری و آدم‌ربایی نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی مواجه بوده ایم.
 
فرمانده سابق نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه یکی از دغدغه های پلیس در استان یزد، بحث مبارزه با قاچاق کالا و موادمخدر بوده است، عنوان کرد: در کشف مواد مخدر با افزایش ۱۰۰ درصدی مواجه بوده ایم و میزان کشفیات کالای قاچاق نیز نزدیک به ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
 
کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طول خدمت در استان یزد سه موضوع را در راستای تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی دنبال کردم، یادآور شد: در زمینه توجه به درون سازمان اعم از معیشت کارکنان، صیانت و آموزش کارکنان، خوشایند سازی محیط و انتصابات کارکنان اقدامات خوبی انجام شد.
 
وی با اشاره به اینکه در سلامت اداری وضعیت بسیار مناسبی را تجربه کردیم، تصریح کرد: در بحث آموزش، آمادگی جسمانی کارکنان اقدامات خوبی انجام شد و شاهد ارتقا وضع موجود بودیم.
 
 در این مراسم از تلاش‌های سردار ایرج کاکاوند تجلیل و سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی استان یزد معرفی شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 

بخش نظردهی بسته شده است..