دانشگاه علم و هنر پیشگام در عرصه هدایت تحصیلی داوطلبان در یزد

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع هدایت تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «محسن برزگری» ، با بیان این که ورود دانش آموزان به دانشگاه آغاز یک مسیر نو در سرنوشت آنان است، اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر برای هشتمین سال و در راستای کاهش دغدغه‌های دانش‌آموزان و والدینشان، طرح مشاوره رایگان انتخاب رشته را با حضور مشاوران ممتاز و طراز اول استان برگزار می‌کند.

 
وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از طرح مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه، پیش‌بینی کرد که تا پایان این جلسات مشاوره‌ای، حداقل یکهزار نفر از این خدمت رایگان بهره‌مند شوند.
 
این مسئول ابراز امیدواری کرد که دانشگاه علم و هنر بتواند با ارایه اطلاعات کارآمد و ایجاد یک تصویر روشنی از انتخاب رشته مناسب با توجه به علایق و توانمندی‌های نسل جوان کشور که بی‌شک از سرمایه‌های بی‌بدیل میهن عزیزمان هستند، نقش تاثیرگذار و بسزایی داشته باشد . 
 
وی همچنین اظهار کرد: دانشگاه علم و هنر همچنین برای دومین سال متوالی همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، با برپایی نمایشگاهی در راستای آشنایی متقاضیان ورود به مقاطع عالی تحصیلی با رشته‌های علوم پایه و فنی و مهندسی گام برداشته است.
 
به گفته برزگری، در این نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشکده‌های مختلف علم و هنر گردآورده شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند با رشته‌های مختلف آشنا شوند و به پاسخ سوالات خود پیرامون مزایا و معایب رشته‌های مختلف دست یابند و در نتیجه با شناخت کامل، فرآیند انتخاب رشته خود را پشت سر گذارند . 
 
وی همچنین یادآور شد: دانشگاه علم و هنر در اقدامی مفید و کاربردی، دوره‌ی هایی در قالب همایش‌های آشنایی با رشته‌های دانشگاهی نیز تدارک دیده است که در آنها با دعوت از سخنران و اساتید مجرب، در  جهت انتخاب هر چه بهتر رشته‌ی مورد علاقه‌ داوطلبان، در قالب سلسله همایش‌هایی هدایت‌های لازم را ارئه می‌کند.
 
معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر در پایان با بیان این که علاقمندان به دریافت این خدمات می‌توانند با ارسال کدرشته‌ی مورد نظرشان به سامانه‌ی ۵۰۰۰۵۳۳۱۱۰ در این خصوص ثبت‌نام کنند، متذکر شد: کدرشته‌های یک تا ۱۱ به ترتیب برای رشته‌های مهندسی کامپیوتر / مهندسی برق، مهندسی صنایع / مهندسی ایمنی صنعتی، مهندسی عمران / مهندسی معماری، مهندسی مکانیک  / مهندسی پزشکی، علوم سلولی و مولکولی / زیست فناوری / میکروبیولوژی، علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)، مجموعه مدیریت / حسابداری، روانشناسی / مشاوره / حقوق، علوم ورزشی، طراحی لباس / طراحی صنعتی / ارتباط تصویری و آموزش زبان انگلیسی در این خصوص منظور شده است.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..