خاتم اردکان قهرمان آسیا شد

تیم والیبال خاتم اردکان عصر امروز در فینال جام باشگاه ‎‎ های آسیا با شکست نماینده قزاقستان، سیزدهمین مدال طلای ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیایی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش یزدی نیوزتیم والیبال خاتم اردکان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاههای آسیا که به میزبانی کشور مینمار برگزار شد، در دیدار پایانی این رقابت‏‏ها به تیم «آتروی قزاقستان» رفت و توانست با پیروزی در سه ست پیاپی بر قله والیبال جام باشگاه ‎ های آسیا قرار گیرد.

 
نماینده کشورمان در این بازی حریف خود را با نتایج ٢٩ بر ٢٧، ٢۵ بر ٢٣ و ٢۵ بر ٢٢ مغلوب کرد و مدال طلای آسیا را بر گردن انداخت.
 
«محسن ملت» مدیرعامل والیبال خاتم ا در مورد این موفقیت تیمش، گفت: بعد از درخشش بازیکنانمان در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال آسیا و سپس شکست دو نماینده تایلند و ویتنام در مرحله حذفی، تیم خاتم در دیداری حساس به مصاف آتروی قزاقستان رفت و در پایان با شایستگی این تیم را نیز از پیش روی خود برداشت.
 
وی افزود: امروز با کسب این قهرمانی نشان دادیم که خاتم اردکان به عنوان یک تیم شهرستانی به طور اتفاقی عنوان دومی لیگ برتر و نمایندگی ایران در این رقابت‎‎ها را به دست نیاورده بود و برای این روزهای بزرگ نیز برنامه داشته است.
 
ملت گفت: بازیکنانمان با جسارت و یک دلی، قدرت والیبال ایران را به رخ حریفان خود در آسیا کشاندند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..