معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار:

ارتقای اعتماد عمومی جامعه، اولویت‌ اساسی فعالیت مدیران است

"‌محمدعلی طالبی" درمراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان ‌تاکید کرد: ‌اولویت اصلی مدیران در شرایط فعلی کشور، بازگرداندن اعتماد به جامعه و رسیدگی به نارضایتی های احتمالی مردم است.

به گزارش یزدی نیوز مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد، "عباس حیدری" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، "هادی مقیمی" فرماندار شهرستان ‌اردکان و اعضای شورای اداری این شهرستان در فرمانداری اردکان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست گفت: امروز وظیفه اصلی همه‌ مسئولان و مدیران، بازگرداندن اعتماد به جامعه و ‌‌‌شناسایی و رسیدگی به نارضایتی‌های احتمالی مردم است.
وی با تقدیر از زحمات "مصطفی پوردهقان"‌معاون سابق فرماندار اردکان، "رقیه کرمانیان" را از مدیران باتجربه و کارآمد دانست و آشنایی با حوزه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را از نقاط قوت وی برای ‌پذیرش این مسئولیت عنوان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به شرایط کنونی کشور، افزود: متأسفانه در اثر برخی از سوءمدیریت‌هاٰ، اعتماد عمومی که بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است؛ دچار خدشه شده و همه کارگزاران نظام باید برای بازسازی این اعتماد تلاش کنند.
طالبی به اتفاقات کشور در دوران پس از انقلاب اسلامی نظیر ٨ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و با تقدیر از حضور همیشگی مردم در تمام صحنه‌ها، ‌خاطرنشان کرد: وجود سرمایه اجتماعی قوی در شرایط سخت یادشده، از تأثیرگذاری بحران‌ها بر شئون دیگر زندگی مردم جلوگیری می‌کرده است.
وی با اشاره به تحرکات در برخی مناطق کشور، ‌گفت: وجود سرمایه اجتماعی بالا در استان، از بروز این تنش‌ها جلوگیری کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در شرایط ‌فعلی، بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب «صدای مردم» اندیشه‌های براندازی را در سر می‌پرورانند، تأکید کرد: لازم است مسئولان و مدیران صدای مردم باشند و اجازه سوءاستفاده از مطالبات را به دشمنان ندهند.
وی با بیان اینکه همه ما باید وکیل‌ مدافع مردم باشیم، بر ‌ضرورت پرهیز از شعار زدگی تأکید کرد و ادامه داد: باید اقدامات باورپذیر در راستای حل مشکلات مردم و بازگرداندن اعتماد به جامعه انجام شود.
طالبی در پایان سخنان خود با یادآوری وضعیت مالی دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: شفافیت در امور باعث همراهی مردم، ‌تقویت اعتماد جامعه و افزایش وحدت و انسجام ملی خواهد شد.
 
 
لزوم پاسخگویی مدیران به مردم
 
 
فرماندار شهرستان اردکان نیز در این نشست با اشاره به شرایط حساس کشور، احساس مسئولیت و هماهنگی بیشتر مدیران را ضروری دانست و گفت: تنها راه مقابله با مسائل کنونی، وحدت و انسجام ملی و ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و منطقه‌ای است.
"‌هادی مقیمی" جلب رضایتمندی مردم به نظام را از مهم‌ترین اهداف دولت و قوای سه‌گانه دانست و بر لزوم پاسخ‌گویی مدیران به مردم تأکید کرد.
گفتنی است در این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات "مصطفی پوردهقان اردکان" تجلیل و "رقیه کرمانیان" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان معرفی شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..