طرح جامع توسعه و عمران مهریز ابلاغ شد

شهردار مهریز گفت: طرح جامع توسعه و عمران این شهر به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسید و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد .

به گزارش یزدی نیوز«احمد آخوندی» با اشاره به این که بر اساس طرح جامع، نحوه گسترش و سیاست کلی هر شهر برای ۱۰ سال آینده مشخص می‌شود، افزود: در قالب این طرح به صورت دقیق، خط محدوده انجام فعالیت‌های عمرانی شهر تعیین شد .

 
وی ادامه داد: از این به بعد عموم شهروندان برای ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری و تکمیل و ارائه مدارک، بدون هیچ مشکلی اقدام می‌کنند .
 
این مسئول با بیان این که وسعت طرح، دو هزار و ۱۰۰ هکتار و محدوده آن مشخص است، از شهروندان خواست برای انجام طرح‌های عمرانی خود با شهرداری هماهنگ باشند .
 
آخوندی به سابقه طرح جامع مهریز اشاره و تصریح کرد: این طرح بعد از تصویب توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال ۱۳۹۲ برای اجرا در سال ۱۳۹۴ به شهرداری ابلاغ شده بود .
 
وی گفت: بعد از ابلاغ طرح برخی از شهروندان که فضای محله آنها خارج از محدوده توسعه و عمران شهری تعریف شده بود به موضوع اعتراض داشتند تا این که با پیگیری مستمر مسئولان استان و همکاری مردم، مشکل مرتفع و محدوده برای عموم شهروندان گسترش یافت .
 
شهردار مهریز خاطرنشان کرد: با تصویب مجدد طرح، راه برای بررسی، تصویب و اجرای طرح جامع تفصیلی که در قالب آن به مسائل جزئی عمران و توسعه شهر می پردازد فراهم و تاکنون جلسه های متعددی برگزار شده است .
 
آخوندی اظهار کرد: تامین رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات مختلف به آنها جزو برنامه های مهم شهرداری و شورای اسلامی است که با همکاری بخش های دیگر انجام می شود.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..