مدیرکل ارشاد یزد:

سند توسعه فرهنگی اردکان تدوین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خواستار تدوین سند توسعه فرهنگی و نقشه راه فرهنگی شهرستان اردکان شد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده  در نشستی با مدیران موسسات قرآنی و مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان اردکان اظهار کرد: اتمسفر و زیست بوم فرهنگی و هنری جامعه را افزایش و گسترش دهیم.

 
وی با بیان اینکه زیست فرهنگی جامعه مهم و ضروری است، اظهار داشت: تجربه و تحقیقات نشان داده است شهروندانی که خارج از فرهنگ و هنر زیست می کنند علاقه و استعداد عجیبی به انحرافات اجتماعی دارند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: مناطقی که جرم در آن ساماندهی شده، بیانگر سقوط فرهنگ و هنر درآن مناطق است.
 
جوادیان زاده با بیان اینکه توسعه جامعه با تثبیت فرهنگ و هنر رقم می خورد، افزود: با فعالیت های فرهنگی و هنری باید سعی شود رضایت خاطر جامعه را فراهم کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین پیشنهاد داد که سند توسعه فرهنگی و نقشه راه فرهنگی شهرستان اردکان تهیه و تدوین شود.
 
در این نشست محمود دهقان هراتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان هم  پیشنهاد و راهکارهای قانونی را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری ارائه کرد و برای حل مشکلات این حوزه قول مساعد داد.
 
ارائه گزارش از سوی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان و همچنین نظرات و پیشنهادات مدیران موسسات قرآنی و مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان اردکان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین در سفر یکروزه به شهرستان اردکان با خانواده شهید کمالی میرشمسی جانباز ۷۰ درصد و هنرمند پیشکسوت عکاسی دیدار و عیادت کرد.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..