۱۵ مرداد آخرین مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی یوسف در یزد

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد با اشاره به فراخوان جشنواره ادبی یوسف، گفت: نویسندگان و علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مرداد آثار خود را به هشتمین «جایزه ادبی یوسف» در یزد ارسال کنند .

به گزارش یزدی نیوز«وحید حسنی» با اشاره به برگزاری هشتمین جایزه ادبی یوسف «داستان کوتاه» در یزد،‌ اظهار کرد:‌ انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با بهره‌گیری از زبان هنر از مهمترین اهداف این رویداد ادبی است .

 
وی تعامل و هم‌افزایی در رویدادهای ادبی استان را از برنامه‌های این مرکز دانست و افزود: این جشنواره به منظور پاسداشت شهید یوسف ملک‌شامران از شهدای هنرمند کشور برگزار می‌شود .
 
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد، گفت: دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، مقاومت و بیداری اسلامی موضوع اصلی و مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر موضوع بخش ویژه این جایزه است .
 
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان با اشاره به این‌که علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از شرایط جشنواره به فراخوان منتشر شده مراجعه کنند، ادامه داد: توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های استان، دست‌آوردهای استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه آفرینی در استان، شخصیت‌های شناخته شده دفاع مقدس استان، استفاده از زبان و گویش‌های محلی امتیاز ویژه خواهد داشت .
 
حسنی با بیان این‌که نویسندگان و علاقه‌مندان تا ۱۵ مرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند،‌ تصریح کرد: در مراسم اختتامیه به برگزیدگان، جوایز ارزنده‌ای اهدا و آثار برتر به مرحله کشوری جایزه ادبی یوسف ارسال می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا نیمه مردادماه به اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در خیابان شهید تیمسارفلاحی، جنب پارک آزادگان، تیمسارفلاحی ۱۱ ( خواجه حافظ) کدپستی: ۸۹۱۶۸۷۶۵۴۴ ارسال یا از طریق پست الکترونیک yousofj97@gmail.com اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲-۳۸۲۶۵۵۵۱-۰۳۵ تماس بگیرند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..