رستگاری:

جذب نیروهای بومی اولویت نخست واحدهای تولیدی مهریز باشد

فرماندار مهریز گفت: شهرستان مهریز در اغلب رشته‌ها دارای نیروهای بومی علاقه‌مند و متعهد به کار است لذا واحدهای تولیدی و صنعتی باید جذب و بکارگیری آنها را در اولویت قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز«سیدمحمد رستگاری» در بازدید از تعدادی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی، با بررسی مسائل و نیازهای آنها از فعالیت صاحبان صنایع قدردانی کرد و گفت: جذب نیروهای تحصیل کرده بومی جزو خواسته‌های مردم و مسئولان محلی است. 

 
وی ادامه داد: تاکنون در این خصوص با پیگیری‌های فرمانداری و همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد جذب کارگران و نیروهای بومی منطقه در واحدهای مختلف تولیدی هستیم ولی کافی نیست و باید برای اشتغالزایی آنها بهتر و بیشتر اقدام شود. 
 
فرماندار مهریز اظهار کرد: جذب نیروهای بومی به خاطر حضور آنها در شهرستان و نزدیکی به محل کار به نفع مردم و حتی واحدهای صنعتی است که مجبور به جذب نیرو از سایر مناطق استان و تحمیل هزینه اضافی نشوند. 
 
رستگاری در ادامه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعال سال، حمایت از کالای تولیدی باید مردم و مسئولان جدی‌تر وارد عرصه کار و فعالیت شوند. 
 
وی خرید کالای ایرانی و ارتقای کیفیت آنها توسط تولید کنندگان را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار اثربخش ذکر کرد و بر همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد. 
 
فرماندار یادآور شد: برنامه دولت صیانت از اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید، کمک به احیای واحدهای غیرفعال و حمایت از واحدهای صنعتی فعال است. 
 
به گفته رستگاری، شرایط واحدهای صنعتی شهرستان‌ از نزدیک، رصد و مشکلات آنها بررسی می شود و از تمام مجاری و ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی بهره برداری خواهد شد. 
 
در این بازدید مسائل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص مشکل نقدینگی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تولید و اشتغال بیشتر بررسی شد. 
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..