ملت‌اردکانی:

بقای تیم والیبال خاتم اردکان مستلزم ۳ میلیارد تومان اعتبار است

مدیر تیم خاتم اردکان با اشاره به ظرفیت و نتایج مطلوب این تیم در مسابقات مختلف،‌گفت: بقای نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال آسیا به تأمین سه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن ملت‌اردکانی» در نشست خبری خود با بیان این‌که امسال تیم والیبال خاتم اردکان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است،‌اظهار کرد:‌ این دوره مسابقات با حضور ۱۶ تیم از سراسر جهان در میانمار برگزار می‌شود.

 
وی با اشاره به اعزام ۳۰ نفر تحت عنوان تیم خاتم ارکان، افزود:‌ تمام افراد اعزامی عضو تیم بوده که از این تعداد ۱۵ نفر بازیکن،‌9 نفر کادرفنی هستند.
 
مدیر تیم خاتم اردکان با بیان این‌که تمام بازیکنان خاتم قول قهرمانی داده‌اند،‌گفت:‌ سخت ترین رقیب ایران در این دوره رقابت‌ها تیم ژاپن است.
 
ملت اردکانی در ادامه با اشاره به بدهی دو میلیاردی تیم خاتم اردکان،‌ تصریح کرد:‌ بقای تیم والیبال خاتم اردکان به تأمین سه میلیارد تومان نیاز دارد.
 
این مقام مسئول با بیان این‌که آینده حضور تیم خاتم اردکان نامشخص است‌، بیان کرد:‌ جمع قرداد بازیکنان خاتم ۳۰۰ میلیون تومان است که در صورت قهرمانی، این رقم جمعاً به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ تیم‌های قزاقستان، ژاپن و قطر تیم‌های مقابل خاتم اردکان در دوره مقدماتی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستند.
 
مدیر تیم خاتم اردکان با اشاره به عضویت شش بازیکن ملی پوش والیبال نظیر شهرام محمودی، عادل غلامی، مهدی مهدوی و علیرضا مباشری در خاتم اردکان،‌ تأکید کرد:‌ ایجاد انگیزه برای بازیکنان بومی و البته در برخی هم پوست اندازی به منظور تقویت کمی و کیفی بازیکنان بومی، از جمله اولویت‌های اجرایی هیئت مدیره تیم خاتم اردکان است.
 
ملت اردکانی در ادامه با اشاره به ظرفیت و نتایج مطلوب تیم خاتم اردکان،‌خطاب به مسئولان گفت:‌ حمایت دست‌اندرکاران فرهنگی،‌ ورزشی و اجتماعی استان نقش مهمی در توسعه تیم والیبال خاتم اردکان به عنوان نماینده استان در این رشته ورزشی ایفا می‌کند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..