ساماندهی تاکنون ۲۰۶ گلزار شهدا در استان یزد

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد با اشاره به وجود 327 گلزار شهدا در این استان، از ساماندهی 206 گلزار تاکنون خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«احمد ابراهیمی» در جلسه شورای اداری بنیاد شهید استان که با هدف تبیین اهداف برنامه‌های سال جاری و اولویت‌های کاری  این نهاد انقلابی با حضور مدیران ادارات بنیاد شهید شهرستان‌های استان در مهریز برگزار شد، تصریح کرد: عمده‌ترین موضوع در اولویت پیشروی این نهاد، برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های این ایام است که امیدواریم در قالب این برنامه‌ها ترویج‌ فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه را در کنار ارائه دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی داشته باشیم.

 
وی علاوه بر اهتمام به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات نظیر تکریم و حفظ شان ایثارگران، دقت و سرعت در ارائه خدمات، حل مشکلات جامعه هدف، پاسخگویی به موقع و شفاف و رضایتمندی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را از برنامه‌های در دستور کار این نهاد خواند.
 
ابراهیمی از دیگر برنامه‌های در اولویت بنیاد شهید در استان برای سال جاری را کیفی کردن یادواره‌های شهدا و برنامه ساماندهی گلزار شهدا ذکر کرد و گفت: تاکنون ۲۰۶ گلزار شهدا در سطح استان ساماندهی شده  و مابقی در دست ساماندهی هستند . 
 
در پایان این نشست مدیران ادارات شهرستان‌ها گزارشی از روند اجرایی فعالیت های بنیاد و برخی مسائل و مشکلات موجود ارائه کردند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..