اولین مصاف آسیایی والیبالیست‌های خاتم اردکان، امروز در میانمار

تیم خاتم اردکان به عنوان نماینده ایران در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا در میانمار امروز به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود.

به گزارش یزدی نیوز«عباسعلی میرحسینی» سرمربی تیم خاتم اردکان در این باره گفت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از امروز هشتم مرداد آغاز خواهد شد و خاتم اردکان، در گروه A رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، ژاپن و قطر هم‌گروه است. 

 
وی افزود: خاتم اردکان امروز هشتم مرداد در بازی نخست خود به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود و در ادامه این مسابقات نیز به ترتیب به مصاف نمایندگان ژاپن و قطر خواهد رفت. 
 
تیم والیبال خاتم اردکان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا طبق برنامه آخرین تمرین خود را پنجشنبه چهارم مردادماه در تهران برگزار کرد و بامداد روز شنبه ششم مردادماه وارد میانمار کشور میزبان این رقابت‌ها شد. 
 
نوزدهمین دوره مسابقه‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از هشتم تا ۱۵ مردادماه با حضور ۱۷ تیم از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، ژاپن، قطر، قزاقستان، عراق، چین، چین تایپه، ویتنام، تایلند، میانمار، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ، فیجی، پاکستان، اردن و ترکمنستان برگزار می‌شود. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..