استاندار یزد خواستار شد:

بهره مندسازی استان از ظرفیت های قانونی و مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی در بازیابی وضعیت فوتبال

«محمود زمانی قمی» به نقش ورزش پرطرفدار فوتبال در نشاط اجتماعی اشاره و بهره مندسازی استان از ظرفیت های قانونی و مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی در امر ورزش برای تقویت رشته فوتبال را خواستار شد.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای تقویت ورزش فوتبال استان با حضور استاندار یزد،معاونین استاندار،مدیران موثر در این موضوع،نمایندگان بخش خصوصی و اعضای هیئت فوتبال استان یزد در سالن جلسات ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه گفت:احیا فوتبال و تشکیل تیمی به عنوان نماینده استان در رقابت های کشور ضرورتی قابل توجه است زیرا فوتبال در جایگاه  رشته ای پر طرفدار برای جامعه به عنوان پیشانی ورزش شناخته می شود و نقش موثری در ایجاد نشاط و پویایی نسل جوان دارد.
«محمود زمانی قمی» با اشاره به جلسات برگزار شده در موضوع فوتبال با حضور بخش های مختلف ،اظهار داشت:یزد با پیشینه خوب ورزشی و ظرفیت های شاخص حمایتی نباید در ردیف استان های بدون نماینده از رشته فوتبال قرار داشته و این وضعیت قابل پذیرش نمی باشد.
زمانی قمی خاطرنشان کرد:جلساتی با حضور نمایندگان بخش خصوصی،مدیران موثر در این حوزه و هیئت فوتبال استان برگزار و ظرفیت های قانونی و توانمندی های یزد برای تشکیل تیم و تقویت بسترهای ورزشی شناسایی و بر این اساس ساختار تیمی که با استفاده از این بسترها می تواند فعالیت خود را آغاز کند برنامه ریزی شود.
وی افزود:تجربه اخیر مسابقات فوتبال جام جهانی نقش این رشته ورزشی را در سالم سازی و پویایی فضای اجتماع به خوبی نشان داد، بر این اساس پس از تجمیع ظرفیت های قانونی این موارد برای تقویت حمایت صنعت از ورزش به واحدهای فعال ابلاغ می شود و از سوی دیگر نیز واحدهای صنعتی باید مسئولیت اجتماعی خود را در این عرصه مورد توجه قرار دهند.
نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد:پس از ابلاغ این ظرفیت های قانونی و تعیین ساختار فعالیت تیم جدید، از سوی دستگاه های اجرائی و مدیریت استان نیز نظارت جدی برای اجرایی شدن این فرآیند صورت می گیرد و مسئله ارتقا ورزش فوتبال  نیز با همت و شوق جوانان و پیگیری علاقه مندان به این ورزش به شکل خوبی حل و فصل می شود.
استاندار یزد در پایان بیان کرد:نشست هم اندیشی دیگری برای تجمیع حمایت های بخش های مختلف از ورزش استان به ویژه فوتبال به زودی برنامه ریزی و تلاش می شود ساماندهی به این موضوع با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گرفته تا به لطف پروردگار نتایج خوبی را نیز شاهد باشیم.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..