جوادیان‌زاده:

هنرمندان با هنر خود مدیریت مصرف آب را تشریح کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این‌که هنر می‌تواند در بطن جان مردم نفوذ کند،گفت: هنرمندان باید با استفاده از هنر خود مدیریت مصرف آب را برای شهروندان تشریح کنند .

به گزارش یزدی نیوز«مجید جوادیان‌زاده» در دومین شب از رویداد هنری «شب مهر آب یزد» که با استقبال پرشور مردم و حضور مسئولان در مجاورت آب انبار رستم گیو برگزار شد، اظهار کرد: هنر را نباید در گالری‌ها و سالن‌ها محدود کرد بلکه باید در شهر نقش آفرینی کند و در خدمت مسائل اجتماعی مردم قرار گیرد .

 
وی افزود: نگاه هنرمندان می‌تواند در بطن جان شهروندان نفوذ کند و در تغییر فکر و رفتارهای اجتماعی آنان موثر واقع شود. هنرمندان باید با هنر خود مشکلات و مسائلی چون کمبود آب و مدیریت مصرف آن را در جامعه تشریح کنند .
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد هنری شب مهر آب یزد، گفت: اساسا یکی از فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اجتماعی کردن هنر و استفاده از آن در فضاهای مطلوب شهری مانند آب انبار تاریخی رستم گیو است .
 
جوایان زاده در پایان،‌ خاطرنشان کرد: آب انبار رستم گیو در دل فضای اجتماعی شهر می‌تواند علاوه برجذب مخاطب پیامدهای اجتماعی چون کمبود آب را شایسته تشریح کند و خود نمادی بر این مهم باشد .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..