شیبانی: صنایع برای تقویت فروش به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر گفت: مسئولیت اجتماعی امروزه در جوامع صنعتی و مدرن امری پذیرفته‌شده است و حتی می‌تواند به تقویت فروش و اعتبار یک برند و نام تجاری نیز کمک کند .

به گزارش یزدی نیوز«محمد شیبانی» در جمع برخی از فعالان اجتماعی شهرستان اشکذر ضمن تأکید بر سیاست قطعی دولت مبنی بر حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، از صنایع شهرستان خواست که آن‌ها هم به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند .

 
وی افزود: با توجه به زیرساخت‌های مناسب و همچنین نزدیکی مسافت تا مرکز استان، شهرستان اشکذر موقعیت بسیار مناسبی برای راه‌اندازی کسب‌وکار و تولید دارد از همین رو صنایع بسیاری در شهرستان مستقرشدند و یا در حال استقرار هستند .
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر با برشمردن سیاست‌های اصلی دولت، افزود: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، توسعه‌ی بازار کار، توجه ویژه به مسائل محیط زیستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی محورهای اصلی اقدامات دولت را تشکیل می‌دهد و از همین رو لازم است که تعادل را بین همه‌ی حوزه‌ها حفظ کنیم .
 
شیبانی تصریح کرد: حالا که شرایط کسب درآمد از منابع طبیعی و انسانی شهرستان فراهم‌شده است، مردم توقع و مطالبه دارند که برای کاهش عوارض و آسیب‌هایی از قبیل معضلات اجتماعی و آلودگی هوا، صنایع نیز با نیت خیرخواهانه به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم شهرستان عمل نمایند .
 
این مقام مسئول با تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و عام‌المنفعه خیرین خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی امروزه در جوامع صنعتی و مدرن امری پذیرفته‌شده است و حتی می‌تواند به تقویت فروش و اعتبار یک برند و نام تجاری نیز کمک کند .
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش‌هایی نیز شرکت‌هایی که به مسئولیت اجتماعی خود عمل می‌کنند، می‌توانند از ظرفیت‌ها و مشوق‌های قانونی و مالیاتی در احکام بودجه و قوانین مختلف استفاده کند. 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..