با حضور امام جمعه میبد، استاندار یزد و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس صورت پذیرفت:

برگزاری نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان میبد

یازدهمین نشست ستادراهبری و مدیریت اقتصادمقاومتی با حضور امام جمعه میبد، استاندار، نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، فرماندار و مدیران کل ادارات استان درفرمانداری این شهرستان برگزارشد.

به گزارش یزدی نیوزدراین نشست که برگزار شد نیازها واولویت های شهرستان میبد درعرصه های صنعتی، گردشگری ،مسکن و اشتغال ،تعیین تکلیف زمین های واگذاری و طرح تفصیلی مطرح در راستای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی تصمیم گیری شد .

 
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درجمع بندی این نشست گفت:درراستای اهداف و برنامه های ستاداقتصادمقاومتی بحث های واگذاری زمین های واحدهای صنعتی،مجتمع های گلخانه ایی ،دامپروری ،تامین آب برای بعضی از واحدها و شهرک های صنعتی به ویژه ناحیه صنعتی ندوشن و زیرساخت های آب وبرق و گاز تصمیمات  خوبی اتخاذ شد.
حسینی پور تامین زمین مسکن را یکی دیگر از مباحث این نشست عنوان کرد و  گفت:سندآمایش شهرستان ازمحورهای دیگر این نشست بود و ما باید به سمتی برویم که این محور حمایت شود .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود:بحث کاشی سرامیک و گردشگری ازدیگر شاخص های مهم نشست راهبردی اقتصادمقاومتی درمیبد بود .
تعیین تکلیف بافت های فرسوده و حمایت از گردشگری،تغییرکاربری ۵۰هزارمترازفضای دانشگاه آزاد،حمایت از طرح های صنعت داروسازی و برگزاری نشست با حضوراستاندار در رابطه با طرح تفصیلی از دیگر مباحثی بود که دراین نشست برآنها تاکید شد .
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..