ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های آب یزد جدی‌تر دیده شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب از اهمیت بسیار زیادی در رفع مشکلات آب برخوردار است گفت: ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های آب یزد جدی‌تر دیده شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در نشست کارگروه سازگاری با کم آبی استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد با اشاره به اینکه رویکرد این کارگروه دقیقا تعقیب سیاست‌های وزارت نیرو است اظهار داشت: از همه ابزارهای کارآمد و مناسب استفاده می‌کنیم که مسیر مصرف آب را به مسیر درست هدایت کنیم.

 
وی خاطرنشان کرد: اینکه ما به منابع جدید فکر کنیم و از دولت تقاضا کنیم هم حقوق ماست و هم کانون توجه وزیر و وزارت نیرو به تمام استان‌هاست و قطعا تا حد امکان انجام می‌شود.
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در راستای عمل به وظایف خود بحث تامین آب در حوزه‌های مختلف را پیگیری می‌کند تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم از سوی استان هم به صورت کامل انجام می‌شود تا به نتیجه مطمئن دست پیدا کنیم ولی الان بحث مدیریت مصرف موضوع بسیار مهمی است که باید در استان مورد توجه قرار گیرد.
 
استاندار یزد تصریح کرد: آنچه که ما با همه توان باید انجام دهیم این است که مصرفمان را در حوزه‌های مختلف بهداشت، شرب، کشاورزی، صنعت و معدن به روز و مدیریت مصرف را در استان نهادینه کنیم.
 
زمانی قمی با تاکید بر لزوم تقویت حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان یزد گفت: در حزوه آب هم باید سعی کنیم از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به درستی بهره‌گیری کنیم و زمینه‌ای فراهم کنیم که با استفاده از این ظرفیت، پروژه‌های مرتبط با آب استان یزد در حوزه‌های مختلف با سرعت و کیفیت بالا انجام شود.
 
وی تصریح کرد: مردم یزد نسبت به مدیریت مصرف آب توجه خاصی دارند ولی با توجه به اقلیم خشک و کم آب یزد که هر سال بحث خشکسالی و کم‌آبی بیشتر می‌شود باید بیش از پیش به بحث مدیریت مصرف توجه داشته باشیم.
 
استاندار یزد با تاکید بر اینکه پروژه‌های افتتاح شده امروز استان یزد که با حضور وزیر نیرو در چهار حوزه انتخابیه استان یزد انجام شد گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح پروژه‌های تاثیرگذار و مهم بسیار زیادی در استان یزد بودیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..