استاندار یزد:

برنامه ریزی علمی و دقیق از سوی دولت نسبت به مدیریت مسئله آب صورت گرفته است

" محمود زمانی قمی" در آیین بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ولایت سه یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد گفت: برنامه ریزی علمی و دقیق از سوی دولت تدبیر و امید نسبت به مدیریت مسئله آب صورت گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزمجتمع آبرسانی روستائی ولایت سه با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو و اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیون ریال در روستای دهنو به بهره برداری رسید.

استاندار یزد با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به ویژه وزارت نیرو نسبت به گذشته با یک برنامه علمی و دقیق  به موضوع انرژی با تاکید بر مسئله آب، ورود پیدا کرده; اظهار داشت: استان یزد نیز مبتنی بر این سیاست ها در حوزه انرژی برای بخش های مختلف برنامه ریزی و در حال پیشبرد اهداف می باشد.
زمانی قمی افزود: اصلی‌ترین رویکرد ما تغییر مسیر و شرایط مصرف به سمت بهینه سازی است و مطمئن هستیم که دولت و وزارت نیرو نیز برای تامین آب از مسیر‌های جدید برنامه کارشناسی و  مشخصی دارد.
وی گفت:اگر ما از هر منبع کشوری شامل ظرفیت های سایر مناطق و دریا نیز آب را به یزد بیاوریم ولی با شرایط نامناسب مصرف کنیم راه به جایی نخواهیم برد.
عالی ترین مقام اجرایی کشور خاطرنشان کرد: اگر چه مردم یزد جزو کم مصرف‌ترین‌ها هستند ولی هنوز با شرایط اقلیمی فاصله داریم و ضروریست به بحث مدیریت مصرف آب توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
استاندار یزد تصریح کرد: بحث مدیریت مصرف آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که بیش از گذشته نسبت به این موضوع توجه و برنامه ریزی ویژه ای را با نگاه به تقویت مشارکت های مردمی شکل دهیم.
زمانی قمی در پایان گفت: در بحث کشوری بهترین برنامه و  هماهنگی ‌ها در حال انجام است که بتوانیم آب مورد نیاز استان یزد را تامین کنیم ولی قطعا در این زمینه هم چنان نیاز داریم که برنامه استان را با شرایط اقلیمی و محیطی اصلاح و مناسب سازی نمائیم.
 
 
 
 
 
  
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..