رییس شورای شهر یزد تأکید کرد:

لزوم اعلام قیمت تمام شده طرح‌های عمرانی شهرداری یزد

رییس شورای اسلامی شهر یزد، با بیان این‌که طی سه ماه گذشته عملکرد شهرداری در حوزه عمرانی مطلوب است،‌ ‌گفت‌: اعلام قیمت‌های تمام شده با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» در جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد، با بیان این‌که اقدامات شهرداری طی سه ماه گذشته مطلوب بوده است،‌اظهار کرد: مفهوم روابط عمومی در شهرداری با دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی متفاوت است.

 
وی با اشاره به نقش روابط عمومی در جذب مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های شهرداری،‌ افزود:‌ روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسئولان است.
 
رییس شورای اسلامی یزد اعلام قیمت‌های تمام شده با توجه به سرمایه‌گذاری انجام شده را ضروری دانست و گفت: شهرداری باید شورای شهر را در جریان تمام امور هزینه‌ای بگذارد.
 
سفید در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در بافت تاریخی و جهانی یزد،‌ تصریح کرد: شیب‌بندی، ‌اصلاح و مرمت و توجه بیشتر به عملیات‌های عمرانی باید در اولویت اجرایی مدیریت بافت تاریخی قرار گیرد.
 
«محسن عباسی هرفته» رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد،‌گفت:‌ شهرداری ها اساساً با ادبیات کارهای عمرانی آشنا هستند و به همین دلیل در این حوزه همیشه موفق تر از حوزه های دیگر بودند.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..