۱۲۰ موسسه و اتحادیه قرآنی در استان یزد فعالیت دارند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه قریب به ۱۱۵ نفر در یزد بیمه قرآنی هستند گفت: ۱۲۰ موسسه و اتحادیه قرآنی در استان یزد فعالیت دارند.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده  در نشست صمیمی استاندار با جامعه قرآنی استان یزد که با حضور مسئولان و مدیران مؤسسات قرآنی در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد به تعداد مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی مجوز دار در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۰ موسسه و اتحادیه قرآنی در استان یزد فعالیت دارند.

 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه آزمون مفاهیم و حفظ قرآن کریم در سراسر کشور یکی از مهمترین برنامه‌های قرآنی در سراسر کشور است گفت: آخرین دوره آزمون مفاهیم و حفظ قرآن کریم با حضور ۷ هزار نفر در ۲۳ رشته برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در جهت حل مشکلات و مسائل فعالان قرآنی در یزد انجام گرفته خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۱۱۵ نفر در استان یزد بیمه قرآنی هستند.
 
آمادگی و حمایت کامل را از مؤسسات قرآنی برای ایجاد اشتغال در استان یزد داریم
 
سید مجتبی حسینی مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در ادامه این نشست با بیان اینکه در حوزه اعتبارات عمرانی هر ساله کمک‌هایی به مؤسسات قرآنی شده که مبالغ زیادی هم نیست گفت: در سال جاری نیز کمک‌هایی به مؤسسات قرآنی می‌شود که امیدواریم در اجرای برنامه‌ها مؤثر باشد.
 
وی با اشاره به ایجاد شغل در مؤسسات قرآنی تصریح کرد: اگر مؤسسات و اتحادیه‌های قرآنی توانایی ایجاد شغل را داشته باشند امری بسیار عالی است و ما نیز آمادگی و حمایت کامل خود را در این زمینه اعلام می‌کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 

بخش نظردهی بسته شده است..