معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جمع پرسنل الکترو کویر:

تقویت واحدهای تحقیق و توسعه در بدنه صنعت، عبور از چالش های اقتصادی را آسان می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به سرعت رقابت پذیری در دنیای امروز گفت: تقویت واحدهای تحقیق و توسعه در بدنه صنعت، عبور از چالش های اقتصادی را آسان می کند و نشانگر راهکارهای تخصصی به مدیران است.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جمع پرسنل شرکت الکترو کویر یزد حضور یافت و ضمن دیدار با مدیران و کارگران این مجموعه،در جشن میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و تجلیل از پرسنل این واحد تولیدی صنعتی شرکت کرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم بیان کرد: محل کار، تلاش، نشاط و نوآوری یکی از مقدس ترین مکان ها و فعالیت ها محسوب می شود و در این بستر همیشه پویا، واژه ها و ارزش ها برای زندگی معنای واقعی پیدا می کنند.
«علی زینی وند» افزود: وقتی بتوانیم در کشور با تکیه بر توان جوانان، دانش بومی و تمدن کهن چند هزار ساله در عرصه های مختلف تلاش کنیم، با ایجاد شغل و پیشرفت های نو، آسیب های اجتماعی نیز کمرنگ و انسجام خانوادگی و داخلی تقویت می شود.
زینی وند گفت: هیچ پیشرفتی اتفاقی صورت نمی گیرد و در دنیای رقابتی امروز هر لحظه درنگ، ما را از تعالی دور نگه می دارد که با توجه به الگوهای موفق سایر کشورها، تحقیق، شناخت و بهره گیری از دانش، عبور از چالش های اقتصادی را آسان می کند و خوشبختانه مجموعه الکترو کویر ‌یزد از ظرفیت خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردار می باشد.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه کشور با فراز و فرودهایی روبه رو می باشد و از نگاه دیگر نیز برخی صاحبان قدرت وجود کشوری توانمند در منطقه را پذیرا نیستند اما با توانمندسازی، اثبات جوانان و رسیدن به جامعه ای مطالبه گر و دقیق غلبه بر این مشکلات نیز امکان پذیر خواهد بود.
معاون استاندار یزد ضمن تقدیر از «محمدمهدی فنایی» خالق برند گروه صنعتی کویر، ‌گفت: اراده و عزم ایرانی که با تفکری مثبت و سازنده پیوند یافته است در این واحد صنعتی نمود دارد و هزاران نکته سازنده را می توان از یک مجموعه کارآفرینی دریافت کرد.
زینی وند افزود: در کارخانه ها ،اتاق های پژوهش و دانشگاه ها می توان دیدگاه های آینده نگر و پرتلاش متناسب با دانش و شرایط روز را پرورش داد و به جامعه برای نقش آفرینی بیشتر وارد کرد که توجه به این امر ضرورت شرایط امروز در دنیا است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در پایان ضمن ابراز امیدواری از اثرگذاری تدبیر و تلاشی که در استان و کشور برای ساماندهی مشکلات  اقتصادی وجود دارد، ‌خاطرنشان کرد: تلاش و نگاه دولتی در زمینه های مختلف باید به مسیرسازی برای نقش آفرینی بخش خصوصی در عرصه های متنوع باشد زیرا با  فراهم آوردن فعالیت نهادهای خصوصی توانمند محدودیت ها نیز از پیش رو برداشته می شوند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..