با حضور دبیر ستاد اربعین استان؛

اولین جلسه ستاد اربعین حسینی اشکذر برگزار شد

اولین نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان اشکذر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد و دبیر ستاد اربعین استان و فرماندار شهرستان اشکذر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدبیرستاد اربعین حسینی استان در این نشست با اشاره به تشکیل ستاد اربعین، اهداف برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینیی، تشکیل کمیته های استانی و نحوه هماهنگی، خلاصه ای از برنامه های اربعین حسینی در استان و شهرستان ها را ارائه نمود.

«محمدصادق طهماسبی» در ادامه به موقعیت قرارگیری شهرستان اشکذر در مسیر تردد زائران استان های همسایه اشاره کرد و الزامات هماهنگی و پذیرایی از زائرین و همچنین کنترل تردد مسیرهای مواصلاتی را مورد تاکید قرار داد.
«محمدعلی شاه حسینی» فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این جلسه به اهمیت مراسم اربعین حسینی و نقش معنوی این راهپیمایی اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی بیشتر و هماهنگی دستگاه ها برای برگزاری با شکوه این مراسم شد. 
گفتنی است در این نشست اعضای ستاد اربعین حسینی شهرستان اشکذر به ارائه تجارب سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت برگزاری مراسم اربعین پرداختند و برنامه های خود را در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین سال جاری اعلام کردند.
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..