‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

پایگاه ها‌ی سلامت از گسترده ترین شبکه های ارتباطی با مردم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آئین افتتاح پایگاه سلامت "مرحوم دکتر علی پارسا" گفت: تدوین و تصویب اسناد مربوط به سلامت در استان از فعالیت ها‌ی خوبی است که سند همکاری دستگاه های مختلف در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می شود.

به گزارش یزدی نیوزآئین افتتاح پایگاه سلامت "مرحوم دکتر علی پارسا" مقارن با ولادت حضرت ‌امام رضا(‌ع) و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان ‌استان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم پارسا، بیان کرد: اقدامات خوبی در سال های اخیر برای اجتماعی کردن موضوع سلامت صورت گرفته است و امروز درکشور ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه در ابعاد مختلف سلامت احساس می شود.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: نه فقط در حوزه بهداشت و سلامت جسم بلکه در زمینه سلامت اجتماعی به مفهوم عام آن باید به سمتی برویم که این موضوع به دغدغه همه دستگاه ها و متولیان امر در سطح کشور تبدیل شود.
معاون استاندار یزد یادآور شد: پایگاه های سلامت از گسترده ترین شبکه های ارتباطی با مردم هستند و این ظرفیت بسیار خوب می تواند زمینه ای فراهم کند تا این شبکه در خدمت دستگاه های دیگر قرار گیرد که برای حوزه سلامت جامعه فعالیت می کنند و خدمات اثرگذاری را با همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی به انجام رساند.
وی گفت: خوشبختانه استان یزد از دیرباز به لطف و حضور افراد متخصص و کاردان در حوزه بهداشت و سلامت جایگاه بسیار خوبی داشته است، امروز در ردیف یکی  از استان های سرآمد در حوزه بهداشت و درمان قرار دارد و با توجه به ظرفیت بسیار خوب می توان شرایطی را برای خدمت به سایر مناطق کشور و حتی در سطح بین المللی ایجاد ‌کرد و ارزش افزوده خوبی را برای استان به وجود آورد.
طالبی افزود: تدوین و تصویب اسناد مربوط به سلامت در استان از فعالیت های خوبی است که سند همکاری دستگاه های مختلف در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می شود و می تواند ارتباط و تعامل خوبی را بین همه دستگاه ها برای پشتوانه سازی اجرای موثر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برقرار کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان ضمن قدردانی از همه نقش آفرینان در ساخت این پایگاه سلامت بیان کرد: جایگاه خوب حوزه بهداشت و درمان استان از سرمایه اجتماعی پزشکان نامدار به وجود آمده است و با تلاش مضاعف و همراهی بیشتر باید این جایگاه تداوم یابد تا همچنان در سطح کشور جایگاه برتر باشیم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..