جذاب کردن رشته‌های ورزشی یکی از راه‌های جذب به سمت ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه جذاب کردن رشته‌های ورزشی یکی از راه‌های جذب به سمت ورزش است گفت: دنبال رشد رشته ورزشی پیرامید در استان یزد هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در نخستین کارگاه آموزشی پیرامید ویژه بانوان استان یزد که در دو بخش تئوری و عملی با حضور بیش از ۸۰ نفر از بانوان استان در یزد برگزار شد جذابیت دادن به رشته‌های ورزشی یکی از راه‌های جذب اقشار مختلف جامعه به سمت ورزش است اظهار داشت: یکی از این رشته‌ها، رشته جذاب پیرامید است که در این سال‌ها استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه رشته پیرامید یک رشته ورزشی، هنری و بیشتر به عنوان یک رشته فعال کننده ذهن و یک ورزش گروهی شناخته شده است افزود: همچنین این رشته در بخش‌های افتتاحیه و اختتامیه مسابقات ورزشی به عنوان سمبل و نشانه‌های آغاز یک رویداد مهم ورزشی اجرا می‌شود.
 
وی خطاب مربیان و شرکت کنندگان در این رشته گفت: مربیانی که در این دوره‌ها شرکت دارند باید در جهت توسعه این رشته ورزشی هیجان انگیزه تلاش و با ابداع حرکات جدید و ابتکاری، جذابیت هم در این ورزش و هم در تماشاگران به وجود آورند.
 
شریعتی در ادامه به ضرورت وجود ورزش در یک جامعه در جهت ایجاد پویایی و شادابی بیشتر تأکید و خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ایجاد شهری پرنشاط و خانواده‌هایی شاداب تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: مطمئناً در سال‌های آینده بیشتر در مورد ورزش پیرامید می‌شنویم و خانواده‌های بیشتری به سمت این ورزش مهیج روی می‌آورند.
 
وی گفت: با توجه به استقبال خوب بانوان یزدی از ورزش پیرامید، برنامه‌ریزی‌های بیشتر و بهتری در جهت جذب خانواده‌ها به سمت این ورزش در استان انجام می‌دهیم که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..