راه‌اندازی اولین نمایشگاه تخصصی کاریابی «باما» در یزد

مدیر توسعه فناوری سلامت استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از ایده‌های خلاقانه برای حرکت به سمت دانشگاه‌های کارآفرین،‌گفت: نمایشگاه تخصصی مجازی کاریابی «باما» در یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدتقی قانعیان» ، با بیان این‌که توسعه کشور به دانشگاه نسل سوم یا دانشگاه کارآفرین نیاز دارد،‌ اظهار کرد: پایین بودن میزان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از چالش‌های جدی کشور و استان یزد است.

 
وی با اشاره به ضرورت قرار گرفتن مدیران و دانشجویان در اتمسفر کارآفرینی، افزود: زمانی که مدیران و دانشجویان خلاق در فضای کسب و کار قرار می گیرند،‌خلاقیت‌ها و نوآوری‌های جدید در این حوزه ایجاد می‌شود.
 
مدیر توسعه فناوری سلامت استان یزد در ادامه راه‌اندازی سایت نمایشگاهی تخصصی مجازی با عنوان « www.bamahse.i r » را از جمله ایده‌های خلاقانه در حوزه کارآفرینی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان یزد دانست و بیان کرد:‌ ایجاد پل ارتباطی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی به ویژه درحوزه سلامت و ارائه دهندگان خدمات،‌ مهمترین هدف راه‌اندازی این نمایشگاه تخصصی مجازی است.
 
دکتر قانعیان با بیان این‌که در حال حاضر ۱۰۰ نوع شرکت حوزه سلامت در حال همکاری با این نمایشگاه مجازی هستند، گفت: ایجاد تعامل سازنده بین ارائه دهندگان خدمات حوزه بهداشت نظیر ایمنی، محیط زیست و انرژی و گیرندگان خدمات شامل صنایع، بیمارستان‌ها، مراکز اداری و تجاری، از دیگر اهداف تعیین شده برای این نمایشگاه است.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد:‌«کارجویان» یکی از بخش‌های این سایت است که می تواند مورد استفاده و اطلاع متقاضیان کار و همچنین کارآفرینان مختلف به ویژه کارآفرینان حوزه سلامت قرار گیرد.
 
مدیر توسعه فناوری سلامت استان یزد در ادامه با بیان این‌که استفاده از نمایشگاه مجازی این سایت کاملا رایگان است،‌گفت: توسعه بازار برای ارائه دهندگان خدمت و دریافت خدمت برای متقاضیان و همچنین توسعه اشتغال و کارآفرینی فارغ التحصیلان از جمله مهمترین ویژگی راه اندازی این سایت است.
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..