کارخانه جنوب یزد نامزد بازنمایی تاریخ نساجی استان

استاندار یزد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از کارخانه جنوب یزد به منظور بررسی این مکان به عنوان موزه و نمایشگاه دائمی تولیدات نساجی استان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز"محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "‌علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌و تعدادی از مدیران استان از کارخانه جنوب یزد به منظور بررسی این مکان به عنوان موزه و نمایشگاه دائمی تولیدات نساجی استان بازدید کردند.

استاندار یزد در این بازدید گفت: کارخانه جنوب یزد در روزهای نه چندان دور شاهد تولید وسیع ترین تولیدات نساجی در یزد بوده است.
"‌محمود زمانی قمی" ‌ادامه داد: امروز باید ‌بررسی های کارشناسی دقیق با تشکیل کارگروهی برای کسب مجوزهای لازم در راستای ایجاد موزه و نمایشگاه دائمی صنعت نساجی استان در این مکان ‌انجام و با جدیت تحقق این مهم پیگیری شود.
 
 
توجه به صنعت نساجی با رونق اقتصادی استان همراه است
 
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز در این نشست، ‌بیان کرد: توجه به صنعت نساجی با رونق اقتصادی استان ارتباط مستقیمی دارد.
‌"‌علی زینی وند" ما نمی‌توانیم به صنعت مدرن نساجی، نگاه سنتی داشته باشیم ‌بلکه لازم است با استفاده از دانش روز در این صنعت در مسیر توسعه استان، ‌خلق ثروت و توسعه گردشگری گام برداریم.
کارخانه ریسندگی و بافندگی جنوب یزد که سال تاسیس آن به ۱۳۲۹ هجری شمسی برمی‌گردد با مساحتی بیش از ۳۵ هزار متر مربع و ساختمانی به شکل سنتی و قدیمی، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد موزه و نمایشگاه دائمی تولیدات نساجی استان به شمار می رود.
 
 
بازدید استاندار یزد از نمایشگاه اتومبیل های تاریخی، قدیمی و کلاسیک استان
 
 
‌همچنین استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ‌منابع استاندار و مدیران استان پس از بازدید از کارخانه جنوب از نمایشگاه اتومبیل های تاریخی، قدیمی، دست ساز و کلاسیک استان بازدید کردند.
 
 
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..