معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

از هیچ ایده ای در راستای مقابله با بحران کم آبی استان نمی‌گذریم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در نشست کارگروه سازگاری با کم آبی استان تاکید کرد: لازم است تمامی راهکارها در حوزه مدیریت مصرف آب به صورت یک بسته کامل راهبردی درنظر گرفته شود تا بتوانیم با استفاده بهینه از منابع موجود آب از بحران کم آبی در استان عبور کنیم.

به گزارش یزدی نیوزسیزدهمین نشست کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان به ریاست «محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «سیدابوالفضل موسوی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل حوزه عمرانی استانداری و مدیران کل ستادی حوزه آب استان در دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست با بیان اینکه از هیچ ایده ای در راستای مقابله با بحران کم آبی استان نمی‌گذریم، گفت: تمامی راهکارها در حوزه مدیریت مصرف آب باید به صورت یک بسته کامل راهبردی درنظر گرفته شود تا بتوانیم با استفاده بهینه از منابع موجود آب از بحران کم آبی در استان عبور کنیم.
«محسن صادقیان» خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی در راستای مقابله با بحران کم‌آبی تلاش کرده‌اند که بایستی با آگاهی کامل از اقدامات صورت گرفته از موازی کاری و تکرار در این رابطه جلوگیری شود.
گفتنی است در این نشست در مورد مکانیزم‌های تشویقی، جایگزینی کولرهای گازی با کولرهای آبی، طرح مطالعاتی آب‌های ژرف، فرهنگ‌سازی و دیگر طرح‌های مقابله با بحران کم‌آبی هم اندیشی و تبادل نظر شد و اعضای کارگروه به بیان نظرات خود در این رابطه پرداختند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..