رییس شورای شهر یزد

برگشت نیکنام، احترام به عقلانیت مردم دارالعباده است

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که مسئله سپنتا نیکنام به هیچ عنوان جناحی و سیاسی نبوده و نیست، گفت : رأی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد برگشت عضو زرتشتی شورای شهر یزد، احترام به عقلانیت ملت ایران به ویژه مردم دارالعباده است .

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» ، با بیان این‌که خوشبختانه در دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) مجمع تشخیص مصلحت نظام هدیه‌ای مهم به مردم کشور و جمهوریت نظام دادند، اظهار کرد: رأی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد برگشت سپنتا نیکنام(عضو زرتشتی شورای شهر یزد) احترام به عقلانیت ملت ایران به ویژه مردم دارالعباده است.

 
وی با اشاره به این که برگشت نیکنام برای حفظ انسجام ملی و وجاهت نظام بسیار ارزشمند است، افزود: ایجاد امید در قومیت و اقلیت‌های دینی از جمله مهمترین ویژگی ‎ های برگشت نیکنام به شورای اسلامی شهر یزد است.
 
رییس شورای اسلامی یزد در ادامه با بیان این که در رأی گیری و تصمیم گیری در مورد برگشت سپنتا نیکنام، تمام افراد از هر جناح سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مشارکت داشتند و این نماد بارزی از وحدت و زندگی مسالمت آمیز ادیان در ایران و استان یزد است.
 
سفید بیان کرد: خوشبختانه در رأی گیری تعیین وضعیت عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد کسانی که در رقابت‌های سیاسی مقابل هم بودند با اتفاق نظر به برگشت نیکنام رأی مثبت دادند.
 
این مقام مسئول با بیان این که برگشت سپنتا به شورای شهر به دو سوم آرا نیاز داشت و بیش از رأی میزان رأی مورد نیاز را کسب کرده است، تصریح کرد: تعداد رأی مثبت به برگشت عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد نشان دهنده این است که این موضوع به هیچ عنوان جناحی و سیاسی نبوده و نیست.
 
وی حذف عضو زرتشتی از شورای اسلامی شهر یزد را آسیب و تهدیدی جدی علیه چهره نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: نیکنام رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد است که در زمان غیبت وی دیگر اعضا مسئولیت وی را انجام دادند.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: امیدواریم با برگشت سپنتا نیکنام شورای اسلامی شهر یزد با قوت بیشتر وظایف خود را دنبال کرده و برای توسعه بیش از پیش شهر یزد اقدام کند.
 
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..