مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد معارفه شد

مدیر کل جدید راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در مراسمی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز در این مراسم که با حضور «عبدالهاشم حسن نیا» معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مسئولان استان یزد در سالن همایش‌های راه و ما برگزار شد، «علی علیخانی» که پیش از این در چند استان به عنوان مدیر کل این حوزه فعالیت داشته است، به عنوان مدیر کل جدید راه و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد معرفی شد.

 
«محسن صادقیان» مدیر کل اسبق این اداره کل که هم‌اکنون در پست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد فعالیت دارد و نیز «سعید برازنده‌مقدم» سرپرست این اداره کل طی شش ماه گذشته، تجلیل و قدردانی شد.
 
«علی علیخانی» در این مراسم از یزد به عنوان پلی بین استان‌های شمال و جنوب و نیز مناطق شرق و غرب کشور یاد کرد و گفت: این استان هم به لحاظ تولید و هم از نظر ترانزیت بار از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.
 
وی با بیان این که بستر حمل نقل، راهداری است بر ایجاد بستری مناسب، امن و آرام در راه‌های استان برای عملکرد موفق بخش حما و نقل جاده‌ای تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیاز به تلاش و دقت عمل بیشتری دارد.
 
علیخانی در پایان سخنان کوتاه خود در این مراسم ابراز امیدواری کرد که مسئولان کشوری و استانی، نمایندگان مجلس و علمای استان و همچنین انجمن‌های صنفی حمل بار و مسافر  و دیگر دستگاه‌های و ارگان‌های مرتبط با این حوزه، حمایت لازم را برای توسعه این حوزه در استان مهم یزد داشته باشند.
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..