حجت الاسلام گندمی:

اقتدار ایران به واسطه خون شهدا و ایثارگران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که اعتقادات ما اجازه نمی‌دهد به اشخاصی چون ترامپ امید داشته باشیم، گفت: اقتدار ایران به واسطه خون شهدا و ایثارگران است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام و المسلمین «علی گندمی» در یادواره شهدای منطقه سورک یزد با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران در تمام ابعاد برای ما دستاوردهای بزرگی داشته اظهار کرد: اعتکاف، احیای مساجد، امنیت و موارد بسیار دیگر از جمله دستاوردهای بزرگی است که به دلیل انقلاب برای ما به وجود آمده است .

 
وی افزود: این‌که می بینیم دشمن در تمام ابعاد با ایران به دشمنی برخواسته و امروز در عرصه اقتصاد به خیال خام خود می‌خواهد در برابر این مردمی که روزی از جان خود برای حفاظت از انقلاب گذشتند به پیروزی برسد، به دلیل همین دستاوردهای ایران است .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر این‌که انقلاب به برکت خون شهدا و ایثارگران و با رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده و امروز در منطقه حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: اگر امروز ما در کل دنیا سرمان را بالا می‌گیریم و با افتخار از ارزش‌ها، دین و افتخاراتمان دفاع می‌کنیم به دلیل وجود همین شهدای والا مقام است .
 
گندمی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید نگویید شهدا مرده‌اند، آنها نمرده‌اند و تنها ما نمی‌فهمیم، این نشان می‌دهد که شهدا زنده هستند و بر امور ما ناظر هستند و قطعا به حفاظت این انقلاب در برابر دشمنان می‌پردازند .
 
این مقام مسئول افزود: یکی از مسائلی که ما باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم، بحث سرزندگی و نشاط ماست و دین اسلام می‌خواهد که ما اصلا نمی‌ریم و همیشه زنده و باقی بمانیم .
 
وی با بیان این‌که همه ما معتقد هستیم که با مرگ جسمانی همچنان روح ما زنده است و در مراحل مختلفی که خداوند برای ما در نظر گرفته حاضر هستیم،‌تأکید کرد: انسان نیامده است که بمیرد و بر اساس فرهنگ‌نامه قرآن کریم، میت و اموات کسانی هستند که از یاد خدا دور شده و به دیگران و به ویژه دشمنان خدا تکیه کنند .
 
گندمی با اشاره به این‌که یک فرد مومن به هیچ عنوان به دشمن تکیه نمی‌کند و امیدش را به غیر از خدا به هیچ کسی دیگر نمی‌دهد ادامه داد: اعتقاد ما اصلا قبول نمی‌کند که بخواهیم به استکبار و دشمنان به ویژه جنایتکارانی همچون ترامپ تکیه داشته باشیم و حتی به مذاکره به آنها فکر کنیم .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: خداوند متعال در آیه ۱۲۴ سوره انعام با تاکید بر اینکه مقام افراد جهنمی و بهشتی یکسان نیست می‌فرماید که هر کسی مومن بالله نباشد مرده است .
 
وی اظهار کرد: این تعابیر قرآنی نشان می‌دهد که ترامپ و یاران جنایتکارش همه مردگانی هستند که امروز در جهان حرکت می‌کنند و به هیچ عنوان نمی‌توان شهدای خود را با این مردگان جنایتکار مقایسه کنیم .
 
گندمی با تاکید بر این‌که منطقه سورک یک منطقه نخبه پرور است و علاوه بر شهدا و ایثارگران متعددی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، امروز تعداد قابل توجهی از قضات، اساتید و پزشکان، مسئولان و نخبگان استان یزد از این خطه هستند .
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..