کسب مقام دوم تیم دادرس بافق در المپیاد استانی

رییس جمعیت هلال احمر بافق گفت:تیم دادرس دبیرستان شهید اکبریان توانست مقام دوم ششمین دوره برگزاری المپیاد آماده را به خود اختصاص دهد.

به گزارش یزدی نیوزرییس جمعیت هلال احمر بافق از درخشش تنها نماینده دادرس شهرستان در مسابقات استانی خبرداد و افزود:تیم دادرس دبیرستان شهید اکبریان بافق پس از آزمون درآیتم های مختلف امدادی توانست مقام دوم ششمین دوره برگزاری المپیاد آماده را به خود اختصاص دهد.

حسن پور گفت:ششمین دوره این طرح در طول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در بافق اجرا و دانش آموزان گروه هدف،آموزه های امدادی را فرا گرفتند که پس از پایان دوره آموزش مراحل درون مدرسه ای و شهرستانی المپیاد برگزار شد.
وی با بیان اینکه این تیم متشکل از ۱۴نفر می باشد به تشریح آیتم های این مسابقه پرداخت و تصریح کرد:این تیم توانست در رقابتی تنگاتنگ با سایر تیم های استان و طی آیتم های پناه گیری اضطراری و خروج ایمن ، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی ، حمل مصدوم ، اسکان اضطراری، پانسمان و بانداژ،آتل بندی و اطفا حریق به صورت کتبی و عملی مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
رییس جمعیت هلال احمر بافق هدف از اجرای این طرح را آمادگی دانش آموزان برای روزهای سخت و بحرانی و ترویج فرهنگ امداد و کمک های اولیه در بین خانواده ها و درنتیجه ایجاد جامعه ایمن عنوان کرد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..