علمدار یزدی:

توسعه اقتصادی کشور به مشارکت کارشناسی صنعتگران نیاز دارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی کشور، گفت: صنعتگران باید با اعلام نظر و پیشنهادات کارشناسی، مسئولان و دست‌اندرکاران را برای ثبات و توسعه اقتصادی یاری کنند.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا علمدار یزدی» در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور معاون وریز صنعت، برگزار شد، با بیان این‌که طی پنج سال گذشته همه شاهد تلاش‌های بی‌دریغ مجموعه دولت بودند، اظهار کرد: دولت با تکیه بر اراده و انتخاب مردم توانست طی مذاکراتی پیچیده و دشوار به یک توافق بین‌المللی با ۶ کشور موسوم به ۱+۵ دست یابد که به استناد گفته‌های یکی از طرف‌ها، ایران توانست امتیازات و منافع بسیاری را برای خود تامین کند.

 
وی افزود: همچنین ضمن موفقیت‌ در عرصه دیپلماسی تمام تمرکز تیم اقتصادی دولت صرف بهبود فضای کسب و کار و ورود جریان سرمایه به کشور با هدف رونق، تولید و اشتغال‌زایی شد، به نحوی که ما شاهد رشد ۵ درصد تنها در بخش صنعت، اشتغالزایی سالیانه ۷۰۰ هزار نفر، تورم تک رقمی و نرخ ارز باثبات بودیم.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در ادامه و با تغییر دولت در یکی از طرف‌های برجام، اعمال سیاست‌های بی‌ثبات کننده و آشوب طلبانه، نه تنها علیه ایران، بلکه علیه جهان آغاز شد. خروج از تعهدات بین‌المللی، فروش میلیاردها دلار اسلحه، مواضع فاشیستی و نفرت پراکنی علیه مردم جهان، تروریست نامیدن ملیت‌ها، دیوار کشی در مرز و تهدید به جنگ و آشوب علیه کشورها، تنها گوشه‌ای از رویکرد دولت جدید امریکا است.
 
علمدار یزدی  تصریح کرد: در این میان کشور عزیزمان ایران بر مبنای خوش‌نامی تاریخی و فرهنگ باشکوه خود با نگاهی دقیق، تحولات را بررسی میکند و ضمن اعلام پایبندی مشروط خود به برجام، این فرصت را به طرف‌های دیگر توافق داد تا با تامین منافع مشروع و قطعی ایران که در برجام تصریح شده، این قرارداد حفظ شود. مذاکراتی که این روزها در جریان است و انشاالله با تضمین تمام منافع ایران به نتیجه خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: برخی همچنان و برای تحقق اهداف دشمنانه خود به روشنی علیه ایران عزیزمان فعالیت میکنند و در تلاش هستند تا با از کار انداختن چرخ‌های اقتصاد به اهداف غیرانسانی خود برسند.
 
این مقام مسئول بیان کرد: اگرچه دشواری‌هایی بواسطه دشمنی‌ها به وجود آمده اما دولت با استعانت از خدای متعال و توجه به نصایح عالمانه مقام معظم رهبری و با همکاری تمام نیروهای دلسوز که عاشق ایران و اسلام هستند، با تمام توان و قدرت به حل دشواری‌های پیش آمده می‌پردازد.
 
وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در استان یزد با آمادگی کامل و تمام وقت مسئول پیگیری و حل مسائل شما صنعتگران عزیز هستم و از تک تک شما بزرگواران تقاضا می‌کنم همچون همیشه در کنار دولت، مردم و کشور عزیزمان ایران، بیشترین تلاش خود را برای بهبود اوضاع اقتصادی انجام دهید.
 
علمداری یزدی تأکید کرد: برای تسریع این روند لازم است که صنعتگران عزیز مسائل، نکات و پیشنهاداتشان را به سرعت به ما اطلاع بدهند و من اطمینان میدهم از کنار کوچکترین مسئله و کمترین خللی که در بخش صنعت، معدن و تجارت استان یزد وجود دارد و تولید و اشتغال مردم را تحت تاثیر قرار میدهد نخواهیم گذشت.
 
من اطمینان دارم با تلاشی که مجموعه دولت به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در کشور و استاندار یزد در استان انجام میدهند میتوانیم مسائل را به سرعت پیگیری و حل نماییم.
 
وی گفت: اطمینان داشته باشید که تلاش ما شبانه‌روزی است و این توقع ما از صنعتگران است که مثل همیشه خستگی ناپذیر، پر امید، با انگیزه و با نگاه به آینده‌ای که پیروز آن خواهیم بود بار سنگین و دشوار تولید و اشتغال را حمل کنند.
 
 
 
این مقام مسئول در پایان، گفت: بنده به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در حضور استاندار، معاون وزیر و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اطمینان میدهم که تمام توان و انرژی این سازمان در خدمت صنعتگران، تولیدکنندگان و تُجّار خواهد بود؛ و امیدوار هستم با لطف خدا و حُسن اعتماد مجدد 
 
 
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..