مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

زیرساخت‌های سازگاری با شرایط کم‌آبی در استان فراهم شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در کارگاه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران استان گفت: لازم است زیرساخت‌های سازگاری با شرایط کم آبی در استان فراهم شود.

به گزارش یزدی نیوز"هادی هادی نسب" در این نشست بیان کرد: مشکل کم آبی استان یزد بر کسی پوشیده نیست اما این موضوع نباید به خشک شدن درختان فضای سبز منجر شود.

وی ادامه داد: باید زیرساخت های لازم برای سازگاری با شرایط کم آبی و خشکی در استان فراهم شود و این سازگاری در بخش کشاورزی و باغ داری نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با تاکید بر لزوم اهمیت صرفه جویی آب ، تصریح کرد: صرفه جویی در دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی با توجه به الگوپذیری مردم از آنها، ‌بسیار حساس تر است.
هادی نسب با یادآوری فعالیت ۱۴ کارگروه در مدیریت بحران ‌استان، ‌گفت: باید با رسیدن به زبان مشترک در این کارگروه ها، بتوانیم در زمان بحران مدیریت بهتری داشته باشیم.
مدیرکل مدیریت بحران استان با تاکید بر اهمیت فعالیت رسانه ها در خصوص فرهنگ سازی مصرف و سازگاری آب، خاطر نشان کرد: این اداره کل آماده تعامل همه جانبه با رسانه ها به منظور بهره گرفتن هرچه بیشتر از توان رسانه ای استان و فعالان این حوزه است.
"احمد پهلوانیان" مدیرکل صدا و سیما‌ی مرکز یزد نیز در این نشست بر لزوم برگزاری نشست هم اندیشی با خبرنگاران و اهالی رسانه استان، تولید محتوا و همگرایی رسانه ها در حوزه آب تاکید کرد.
گفتنی است در ادامه اعضای کارگروه تخصصی آموزش و اطلاع رسانی مدیریت بحران استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در حوزه مدیریت مصرف آب پرداختند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..