افتتاح مرکز روزانه سالمندی خیری در مهریز

شانزدهمین مرکز روزانه سالمندی استان یزد در شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل بهزیستی استان یزد در مراسم افتتاحیه این مرکز توسعه مراکز روزانه سالمندان را از رویکردهای سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: این مراکز با هدف ایجاد شرایط بهتر برای زندگی سالمندی راه اندازی شده است.

جلیل عفتی افزود:هدف بهزیستی از راه اندازی مراکز روزانه سالمندی ایجاد شرایط و امکانی برای حضور سالمندان در کنار خانواده است. اینکه سالمندان از خانواده دور نشوند و بتوانند خدمات توانبخشی و مراقبتی دریافت کنند و احساس تنهایی و جدا بودن نکنند از اهداف مراکز روزانه سالمندی است.
رئیس بهزیستی شهرستان مهریز گفت: مرکز روزانه سالمندان میرزاعلی بیک مهریز در روستای خورمیز با همت خیر محترم حاج محمدعلی بیک با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال تکمیل و جهت ارائه خدمت به سالمندان به بهزیستی واگذار شده است.
علیزاده افزود:در این مرکز خدمات توانبخشی ، فیزیوتراپی، آموزشی و بهداشتی به صورت رایگان به سالمندان ارائه میشود.
امام جمعه مهریز در این مراسم افزود: حضور سالمندان در این مراکز باعث می شود توان روحی بگیرند و احساس انزوا و تنهایی نداشته باشند و خدمت به بندگان خدا به ویژه قشر سالمند و توجه و مراقبت از آنان، یکی از اعمال بسیار مهم و با فضیلت نزد پروردگار است.
حجت الاسلام محی الدینی افزود: قدر خیرین را باید دانست به خصوص خیرینی که از افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که بودجه کافی ندارند حمایت می کنند
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..