ایده‌ی جدید کاندیدای شهر برتر گردشگری ایران

کاندیدای شهر برتر گردشگری ایران با طراحی ایده‌ی جدیدی اقدام به ایجاد جایگاه استقبال در مبدا ورودی این شهر کرده است.

به گزارش یزدی نیوز«سیدعلی نوروززاده» شهردار بافق ، از بهره‌برداری طرح ساخت «جایگاه استقبال» بافق به زودی خبر داد و گفت: این مکان با وسعت ۹ هزار متر مربع به منظور جلوگیری از پراکندگی مکان‌های استقبال در شهر بافق در مبدا ورودی شهر تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

 
وی افزود: هزینه ساخت این محل اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که از اعتبارات عمرانی شهرداری تامین و پرداخت شده است. 
 
شهردار بافق با اشاره به ایجاد این طرح با هدف جلوگیری از پراکندگی مکان های استقبال در بافق، تصریح کرد: ارائه خدمات به زائران خانه خدا و عتبات عالیات و وابستگان آنها، رفاه حال مسافران، گردشگران و مهمانان در فصول مختلف سال و همچنین جلوگیری از بروز هر گونه سانحه رانندگی از مهمترین اهداف ساخت این جایگاه است. 
 
وی عملیات اجرایی این پروژه را شامل طراحی، سنگفرش محوطه، نصب سنگ جدول و پیاده رو سازی، احداث نمازخانه و آبخوری و ساخت سرویس بهداشتی، اسفالت و تامین روشنایی آن برشمرد. 
 
نوروززاده ایجاد بازارچه و میدان تره بار در این مکان را به منظور رفاه حال مردم و آرامش شهروندان در آینده پیش بینی و خاطرنشان کرد: ایجاد بخش های مذکور در دستور کار بافق قرار دارد. 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..